کد خبر : 40237
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

جاده‌های گیلان «شلوغ» و «پرتردد» هستند

جاده‌های گیلان «شلوغ» و «پرتردد» هستند

هاتف‌خبر – با آغاز تعطیلات عید فطر از سراسر کشور گردشگران برای سپری کردن روزهای تعطیل پیش‌رو وارد استان گیلان شده‌اند.

هاتف‌خبر – با آغاز تعطیلات عید فطر از سراسر کشور گردشگران برای سپری کردن روزهای تعطیل پیش‌رو وارد استان گیلان شده‌اند.

   به گزارش «هاتف‌خبر» خبرنگاران این واحد خبری خبر می‌دهند که همه‌ی جاده‌های شهری و حتی روستایی استان گیلان هم‌اکنون پرتردد و مملو از خودرو‌های مسافرانی است که در تعطیلات عید فطر را در استان گیلان سپری می‌کنند.

   فاصله‌ی بسیار کم استان گیلان از مرکز کشو.ر، آب و هوای مناسب در این فصل از سال و دیدنیهای فراوان این استان همه دست به دست هم داده‌اند تا با توجه به عادیتر شدن اوضاع کرونایی، مسافران گیلان را به عنوان مقصد سفرهای تعطیلات عید فطر برگزینند.

   رئیس پلیس راه استان گیلان هم در این باره به «خبرگزاری صدا و سیمای گیلان» گفته است: هم‌اکنون همه‌ی جاده‌های شهری و روستایی استان گیلان از جاده‌ی قزوین – رشت گرفته تا جاده‌های رشت – لنگرود، رشت – بندرانزلی و فومن – ضیابر پرتردد و شلوغ هستند، اما گره‌ی ترافیکی در هیچیک از این جاده وجود ندارد.

   سرهنگ جاور صفاری با اشاره به افزایش ۲۰۶ درصدی ورود خودرو به استان گیلان در ۷۲ ساعت گذشته در مقایسه با همین مدت در سال گذشته، افزود: بیش از ۲۶۹ هزار خودرو از سراسر کشور در این مدت وارد استان گیلان شده است.

   وی از مسافران خواست زمان بازگشت خود را به روز جمعه و ساعتهای پایانی تعطیلات موکول نکنند چون اگر همه‌ی این مسافران بخواهند روز جمعه و ساعتهای پایانی تعطیلات برگردند، بدون شک گره‌های ترافیکی در مسیر برگشت آنها به وجود خواهد آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.