کد خبر : 40223
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

باوجود سختگیریهای قانونی باز هم برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه‌های گیلان رواج دارد

باوجود سختگیریهای قانونی باز هم برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه‌های گیلان رواج دارد

هاتف‌خبر – با وجود اینکه اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان تلاش می‌کنند تا با برداشت کنندگان غیرقاونی و غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها برخورد شود، اما باز هم به دلیل پرسود بودن این تجارت غیرقانونی، رواج برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه‌های گیلان را می‌بینیم.

هاتف‌خبر – با وجود اینکه اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان تلاش می‌کند تا با برداشت کنندگان غیرقاونی و غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها برخورد شود، اما باز هم به دلیل پرسود بودن این تجارت غیرقانونی، رواج برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه‌های گیلان را می‌بینیم.
به گزارش «هاتف‌‌خبر» هفته‌ی گذشته اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برخورد قانونی با برخی از متخلفان برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌های استان خبر داد و اعلام کرد: این متخلفان به مراجع قضایی در رشت معرفی شده‌اند.
روابط عمومی و امور رسانه‌ی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در همین زمینه اعلام کرد: به همت ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت، متخلفان برداشت غیرمجاز شن و ماسه به همراه دو دستگاه نیسان آنها جلب شدند و این متخلفان به مراجع قضایی معرفی گردیدند.


رئیس اداره‌ی حفاظت محیط زیست شهرستان رشت هم در تشریح این خبر گفت: در ادامه‌ی کنترل و پایش رودخانه‌های شهرستان رشت و بر اساس هماهنگیهای انجام شده، ماموران یگان حفاظت پاسگاه سرمحیطبانی سراوان، حاشیه‌ی رودخانه‌ی سفیدرود را مورد پایش و کنترل کامل قرار دادند.
محمدتقی تقی‌زاده افزود: در این بین، چند متخلف که در حال برداشت غیرقانونی شن و ماسه از بستر رودخانه بودند نیز شناسایی شده و ادوات جرم آنان نیز توقیف گردید.
وی افزود: با کشف و ضبط این ادوات، مجرمان هم به مراجع قضایی شهرستان رشت معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.