کد خبر : 40052
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

گیلان در اجرای «طرح همگانی بیمه سلامت اقشار کم‌برخوردار» پیشتاز کشور است

گیلان در اجرای «طرح همگانی بیمه سلامت اقشار کم‌برخوردار» پیشتاز کشور است

هاتف‌خبر – ۳۷ درصد از بیمه‌شدگان «طرح بیمه سلامت همگانی اقشار کم‌برخودار کشور» مربوط به گیلانیها است و از این نظر گیلان در این زمینه در سراسر کشور پیشتاز و برتر است.

هاتف‌خبر – ۳۷ درصد از بیمه‌شدگان «طرح بیمه سلامت همگانی اقشار کم‌برخودار کشور» مربوط به گیلانیها است و از این نظر گیلان در این زمینه در سراسر کشور پیشتاز و برتر است.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان، دکتر جمشید محمدی با اعلام این مطلب از برقراری «طرح همگانی بیمه سلامت اقشار کم برخوردار» برای پوشش بیمه‌یی بیش از ۲۳ هزار و 333 گیلانی خبر داد و گفت: از مجموع بیش از ۶۲ هزار بیمه شده‌ی این طرح در کشور، ۳۷ درصد آن گیلانیها هستند.
وی تاکید کرد: باید از تلاش خوب و موثر همکارانمان در اداره‌ی کل بیمه سلامت و استقبال کم‌نظیر مردم استان نیز قدردانی کرد و در تکمیل این طرح که هنوز جای کار دارد تلاش نمود.
دکتر جمشید محمدی سپس افزود: طرح پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان همزمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان آغاز شد و تاکنون تداوم یافته است.
وی اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح تاکنون، ۴۳ هزار و ۶۲۵ نفر از افراد بدون پوشش بیمه در استان گیلان شناسایی شده‌اند که از این تعداد پوشش بیمه‌ی درمان برای ۲۳ هزار و 333 نفر برقرار شد و برای باقی نیز در حال انجام فرآیند اداری هستیم.


به گفته‌ی مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان بر اساس آمار چند روز گذشته در سراسر کشور پوشش بیمه‌یی برای ۶۲ هزار نفر برقرار شده است که از این تعداد ۲۳ هزار و 333 نفر در استان گیلان انجام شده‌ است.
دکتر محمدی سپس اظهار کرد: افراد بدون هرگونه بیمه برای پوشش بیمه‌یی می‌توانند به یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد یا ثبت‌نام در سامانه‌ی خدمات غیرحضوری به نشانی اینترنتی: http://bimehsalamatiranian.ir مراجعه کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
وی در پایان یادآور شد: ارائه‌ی شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس سرپرست و دیگر اعضای خانواده از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام افراد بدون هر گونه پوشش بیمه‌ی درمان در اجرای این طرح است.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در پایان افزود: با رعایت نظام ارجاع در بخش بستری، بیمه سلامت 90 درصد هزینه‌ها در بیمارستانهای دولتی و در بخش سرپایی 70 درصد را پرداخت می‌کند و بر اساس آخرین آمار، بیش از یک میلیون و 259 هزار نفر در گیلان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.