کد خبر : 39729
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۸

مطالبه‌ی جامعه‌ی کارگری گیلان؛ خدمات تخصصی درمانی کارگران و بازنشستگان باید توسعه یابد

مطالبه‌ی جامعه‌ی کارگری گیلان؛ خدمات تخصصی درمانی کارگران و  بازنشستگان باید توسعه یابد

هاتف‌خبر – دبیراجرایی خانه‌ی ارگر تشکیلات گیلان در دیدار با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خواستار توسعه‌ و گسترش خدمات درمانی افزایش خدمات تخصصی و مراکز ملکی به ویژه افزایش تعداد بیمارستان های تامین اجتماعی مطالبه جامعه کارگری گیلان برای کارگران و بازنشستگان شد.

هاتف‌خبر – دبیراجرایی خانه‌ی ارگر تشکیلات گیلان در دیدار با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خواستار توسعه‌ و گسترش خدمات درمانی افزایش خدمات تخصصی و مراکز ملکی به ویژه افزایش تعداد بیمارستان های تامین اجتماعی مطالبه جامعه کارگری گیلان برای کارگران و بازنشستگان شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، حسن ایزدی در دیدار با دتر حسین ابراهیمی افزایش خدمات تخصصی مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان به ویژه افزایش تعداد بیمارستانهای تامین اجتماعی در استان را مطالبه‌ی جدی جامعه‌ی کارگری گیلان عنوان کرد.
وی که به همراه خوالگر رئیس شورای اسلامی کار استان گیلان با دکتر ابراهیمی دیدار کرده بود، گفت: افزایش خدمات تخصصی و توسعه‌ و تجهیز مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی به ویژه افزایش تعداد بیمارستانهای تامین اجتماعی مطالبه‌ی مهم جامعه‌ی کارگری استان از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان است.
دبیر اجرایی خانه‌ی کارگر تشکیلات گیلان با بیان اینکه وجود یک بیمارستان ملکی به نام «حضرت رسول اکرم(ص) رشت» نمی‌تواند پاسخگوی همه‌ی نیازها و درخواستهای درمانی جامعه‌ی کارگری به ویژه در کلانشهر رشت باشد، اظهار کرد: اگر چه سازمان تامین اجتماعی در شرق استان گیلان در حال ساخت بیمارستان 64 تختخوابی است و جامعه‌ی کارگری برای این کار قدردان هستند اما همچنان توسعه و تجهیز «بیمارستان جضرت رسول ارم(ص) رشت» و تختهای این بیمارستان و در پی آن ساخت بیمارستان در غرب استان برای کارگران مناطق دور و محروم از خواسته‌های مهم جامعه‌ی کارگری استان است.


گفتنی است در این دیدار دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اعلام اینکه مهمترین رسالت و هدف سازمان تامین اجتماعی به ویژه در درمان جلب رضایتمندی بیمه‌شدگان و بازنشستگان است، افزود: توسعه‌ی مراکز درمانی و ارتقای سطح تجهیزات پزشکی این مراکز با خرید جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز از برنامه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان است.
حسین ابراهیمی با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته بیش از 300 میلیارد ریال برای تجهیز مراکز درمانی هزینه شده است تصریح نمود: ان‌شاءالله تا ماه‌های آینده با آغاز به کار بیمارستان 64 تختخوابی تامین اجتماعی کومله‌ی لنگرود که به نام «سردارشهید بزرگوار املاکی» مزین شده بخشی از دغدغه‌های بیمه‌شدگان شرق استان کاسته خواهد شد و برای غرب استان همینک در مراحل دریافت مجوز ساخت بیمارستان هستیم که امیدواریم با جانمایی خوب برای این بیمارستان درآینده‌یی بسیار نزدیک دغدغه‌های درمانی بیمه‌شدگان غرب استان هم کاسته شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان افزایش تختهای بستری «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» از 200 تخت به 300 تخت و ساخت درمانگاه در شهرهای صومعه‌سرا، رضوانشهر، توتکابن و منجل را از برنامه‌های پیش روی این مدیریت برای توسعه‌ی مراکز درمانی در طول امسال عنوان نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.