هاتف خبر – روابط عمومی بانک رفاه کارگران اعلام کرد: بر پایه ی ارزیابیهای به عمل آمده، “بانک رفاه کارگران” به عنوان برترین بانک کشور در زمینه ی پاسخگویی به مردم معرفی شده است.
به گزارش “هاتف خبر”بر پایه ی این گزارش “سامانه ی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات” از عملکرد ۹ ماهه ی بانکها و موسسات مالی، بانک رفاه کارگران برترین بانک کشور در زمینه ی پاسخگویی به پرسشهای و همچنین پیگیری درخواستهای مردمی بوده است.
اعلام شده است که زمانبندی پاسخگویی به پرسشها و درخواستهای مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین ۹ روز، پاسخگوترین و برترین بانک کشور در رسیدگی به درخواستهای مردمی بین بانکهای کشور بوده است.
گفتنی است روابط عمومی بانک رفاه کارگران همچنین در پایان این گزارش اعلام کرده است که تنها دو بانک با میانگین استاندارد ۱۰ روز به درخواستها، پاسخ دادهاند که بین این دو، بانک رفاه کارگران با میانگین ۹ روز پاسخگوترین بانک کشور بوده و معرفی شده است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.