کد خبر : 38869
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

مقوله‌ی آموزش کارکنان شرکت گاز جدی است/ پاییز امسال نسبت به سال گذشته آموزشها شش برابر شد

مقوله‌ی آموزش کارکنان شرکت گاز جدی است/ پاییز امسال نسبت به سال گذشته آموزشها شش برابر شد

هاتف‌خبر – با هدف افزایش دانش و آگاهی و همچنین ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم و مشترکان در پاییز امسال به پرسنل شرکت گاز استان گیلان بیش از 40 هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است.

هاتف‌خبر – با هدف افزایش دانش و آگاهی و همچنین ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم و مشترکان در پاییز امسال به پرسنل شرکت گاز استان گیلان بیش از 40 هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر با اعلام ارائه‌ی بیش از 40 هزار نفرساعت آموزش به پرسنل این شرکت گفت: این میزان آموزش نسبت به همین مدت در سال گذشته شش برابر شده است که به نحوی رکورد محسوب می‌شود.


مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه حدود 85 درصد از آموزشها در سه ماهه‌ی سوم امسال به صورت مجازی و برخط بوده، اظهار کرد: با فراهم‌سازی زیرساختهای لازم، روند برگزاری دوره‌های آموزشی در «دوران کرونا» همانند گذشته به صورت مستمر در سراسر استان برگزارشد.
مهندس اکبر با بیان اینکه دو هزار و 491 پرسنل شرکت گاز استان در دوره‌های آموزشی پاییز امسال شرکت کردند، گفت: مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت مواد زائد، مدیریت داراییهای فیزیکی، قوانین و مقررات مالی و همچنین اصول پدافند غیرعامل از مهمترین دوره‌های برگزار شده‌ی پاییز بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی موجب بهبود مستمر عملکرد کارکنان در بخشهای مختلف شده است، گفت: افزایش سطح کیفی عملکرد کارکنان موجب بهبود بهره‌وری در سازمان و به تبع آن افزایش رضایتمندی مردم و مشترکان که مهمترین سرمایه‌ی شرکت گاز است، خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.