کد خبر : 38360
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۵۴

شهردار رشت «محله‌محوری» را از منطقه‌ی چهار کلید زد

شهردار رشت «محله‌محوری» را از منطقه‌ی چهار کلید زد

هاتف‌‌خبر- شهردار رشت در جریان بازدید از منطقه‌ی چهار شهرداری گفت: نخستین گام از «طرح محله‌محوری» را با عنوان «عزم خدمت» این هفته در محله‌ی حمیدیان رشت اجرایی می‌کنیم.

هاتف‌‌خبر- شهردار رشت در جریان بازدید از منطقه‌ی چهار شهرداری گفت: نخستین گام از «طرح محله‌محوری» را با عنوان «عزم خدمت» این هفته در محله‌ی حمیدیان رشت اجرایی می‌کنیم.
به گزارش «هاتف» از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سیدامیرحسین علوی روز شنبه ششم آذر ماه ۱۴۰۰ در بازدید از شهرداری منطقه‌ی چهار عنوان کرد: مدیریت شهری با اتخاذ رویکردی متفاوت «محله‌محوری» را مورد توجه قرار داده و در همین راستای تحقق «طرح عزم خدمت» با شروع از «محله‌ی حمیدیان» این هفته آغاز شده و با احصای دقیق مشکلات و نیازمندیهای این محله درجهت زیباسازی، توسعه‌ی فضای سبز شهری، مدیریت پسماندها، بهینه‌سازی آسفالت، اجرای پروژه‌های عمرانی و … این محله اقدام خواهد شد.
شهردار رشت با تاکید بر اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس درجهت توسعه‌ی محلات کم‌برخوردار اذعان کرد: جانمایی و نصب چراغهای جدید روشنایی، نقاشی دیواری، نصب مخازن زباله‌ی جدید، پیرایش و رسیدگی فضای سبز، اجرای آسفالت در محلاتی که آسفالتشان فرسوده شده و همچنین بازسازی آسفالت کوچه‌هایی که اهالی آن عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، رنگ‌آمیزی، دیدار با خانواده‌های شهید محله، برپایی میز خدمت و دیدار با شهروندان در مسجد امام‌رضا(ع) و … از جمله برنامه‌های شهرداری رشت در «محله‌ی حمیدیان» است.


علوی همچنین در جمع مدیر، معاونان و کارکنان منطقه‌ی چهار شهرداری رشت با بررسی و جمعبندی مسائل تخصصی شهرسازی و معماری این منطقه، برقراری عدالت در دو بخش پرداخت دستمزدها و همچنین ورود و خروج نیروها را ضروری عنوان کرد و گفت: علت کاهش اضافه کار هم دقیقاً بر اساس راهبرد عدالت‌محوری اجرایی شده است.
وی سپس افزود: امروز من هم به عنوان شهردار رشت جزئی از نیروها و پرسنل مجموعه‌ی مدیریت شهری هستم که در این کشتی نشسته است و بی‌شک تبعات وقوع هر اتفاق متوجه همه‌ی ما خواهد بود. بنا بر این اگر در سایه‌ی عدالت‌محوری تلاش کنیم، آثار مثبت آن نیز متوجه همگان خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.