کد خبر : 38263
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

مدیر جدید درمان تامین اجتماعی گیلان معرفی شد

مدیر جدید درمان تامین اجتماعی گیلان معرفی شد

هاتف‌خبر – با حضور قائم ‌مقام سازمان تامین اجتماعی، آیین معارفه‌ی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان گیلان معرفی شد و از خدمات سرپرست پیشین نیز قدردانی گردید.

هاتف‌خبر – با حضور قائم ‌مقام سازمان تامین اجتماعی، آیین معارفه‌ی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان گیلان معرفی شد و از خدمات سرپرست پیشین نیز قدردانی گردید.
به گزارش «هاتف‌خبر» در جریان آیین تکریم و معارفه‌ی مدیر پیشین و جدید درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر حبیب‌الله حسن‌خانلو به افراد زیر پوشش خدمات سازمان اجتماعی اشاره کرد و این سازمان را یکی از سازمانهای فراگیر خدمات‌رسان بخش بیمه‌یی و درمانی کشور دانست.
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی که در تالار اجتماعات «بیمارستان ٢٠٠ تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) رشت» سخن می‌گفت، با بیان اینکه انتظار به حق مردم از سازمان تامین اجتماعی، ارائه‌ی خدمات مطلوب و گسترده است؛ از لزوم اولویت‌بندی مسائل و جدیت در ایفای نقشهای مختلف در این سازمان نیز سخن گفت.
دکتر حسن‌خانلو با اشاره به اهمیت محوری مردم و اعتماد آنها به این سازمان، گفت: در شرایط سخت فعلی مردم باید احساس کنند که بدنه‌ی مدیریتی باجدیت و تخصص مشغول خدمت است. برای جلب اعتماد مردم نیز چاره‌یی جز توجه ویژه و عملی به مفهوم عدالت وجود ندارد. موضوعی که اگرچه در لفظ معمول و آسان است اما در فهم و اجرای آن کار دشوار می‌شود.
همچنین وی در پایان سخنانش با اشاره به لزوم شناسایی روشمند افراد نیازمند، بر بهینه‌سازی سیستمهای اطلاعاتی نیز به عنوان پیش‌نیاز تحقق این موضوع تأکید کرد.


در ادامه‌ی این آیین دکتر امیرعباس منوچهری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز با بیان اینکه بخش درمان این سازمان در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۵ درصد از بار درمانی کشور را سازمان تامین اجتماعی بر عهده دارد و ما وظیفه داریم تا با رویکردی عادلانه و بدون چشمداشت به ارائه‌ی خدمت به مردم بپردازیم.
وی دغدغه‌ی اصلی سازمان تامین اجتماعی را ناظر به ایفای تعهدات به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران عنوان کرد و با تأکید بر اینکه سیاست اصلی این سازمان در بخش درمان، حرکت در مسیر تحقق عدالت است، گفت: نمی‌توانیم بپذیریم که در کشور به ازای هر یکهزار نفر جمعیت، ١.٧٧ تخت برای بستری وجود دارد. بنابر این تسریع در دسترسی مردم به خدمات درمانی از اولویتهای ما در سازمان تأمین اجتماعی است.
همچنین در این برنامه با قدردانی از خدمات دکتر رضا قنبرپور مقدم مدیر پیشین درمان تأمین اجتماعی استان گیلان، دکتر حسین ابراهیمی به عنوان مدیر جدید درمان اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.