هاتفخبر – رئیس یکی از شعبات تامین اجتماعی رشت از حذف مراجعهی حضوری رانندگان تاکسی شهر رشت به تامین اجتماعی برای ارائهی کارت شهری و یا تمدید استحقاق درمان آنها خبر داد. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان با هدف افزایش رضایتمندی، تسریع امور بیمهیی و
هاتفخبر – رئیس یکی از شعبات تامین اجتماعی رشت از حذف مراجعهی حضوری رانندگان تاکسی شهر رشت به تامین اجتماعی برای ارائهی کارت شهری و یا تمدید استحقاق درمان آنها خبر داد. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان با هدف افزایش رضایتمندی، تسریع امور بیمهیی و کاهش مراجعهی حضوری، در اقدامی مشترک با هماهنگی تاکسیرانی و تامین اجتماعی با فراهم شدن امکان مشاهده و استعلام فعال بودن «کارت شهری رانندگان تاکسی شهر رشت» از طریق پورتال این مجموعه، از این پس استحقاق درمان رانندگان تاکسی رشت بدون نیاز به مراجعهی حضوری و یا ارائهی مدارک انجام خواهد شد. رئیس تامین اجتماعی شعبهی سه رشت در توضیح این خبر گفت: تغییر و تحول یکی از موضوعات بسیار مهم در سازمانهای مترقی و تعالی یافته بوده و بقا و دوام آنها را تضمین مینماید. به همین دلیل اتخاذ راهکارهایی برای ایجاد زمینههای نوآوری و پذیرش تغییر، همواره در سازمانهای پیشرو مفید بوده و سهولت در انجام کارها را سبب میگردد. سیدمحسن نعیمی با اشاره به رویکرد نوین سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر برای توسعه و گسترش خدمات دیجیتالی و کاهش مراجعههای حضوری، اظهار کرد: یکی از گروههای هدف در این شعبه، رانندگان بیمهشده هستند که به دلیل تمرکز این قشر در شهرستان رشت، نزدیک به هشت هزار و ۵۰۰ راننده در ردیف مخاطبان و بیمهشدگان این شعبه قرار گرفتهاند که رانندگان تاکسی همواره برای «ارائهی کارت شهری» و «تمدید اعتبار و استحقاق پوششهای درمانی» خود سهمی قابل توجه در این بین دارا بوده و روزانه بسیاری از مراجعههای حضوری به همین دلیل به این افراد مربوط میشود.
رئیس تامین اجتماعی شعبهی سه رشت سپس با تاکید بر اینکه در ادامه خط مشی تبیینی و با هدف تحقق چشمانداز سازمان برای دستیابی به مجموعهیی پاسخگو، چابک و پویا با تکیه بر فرآیندهای هوشمند برای ارائهی خدمات کیفی و بههنگام به ذینفعان، پس از هماهنگی و بررسیهای انجام شده، تدابیری در این زمینه اندیشیده شد و با دعوت از کارشناسان تاکسیرانی رشت و برگزاری جلسات و مکاتبات متعدد از بهمن ماه 1399 سرانجام امکان دسترسی به مدارک و مستندات رانندگان از طریق سامانهی تاکسیرانی، به همت کارشناسان و برنامهنویسان محترم IT پشتیبانیکننده سایت یاد شده میسر گردید و اولین اقدام آزمایشی آن نیز یکم آبانماه امسال همزمان با ولادت با سعادت حضرت نبی اکرم(ص) رقم خورد. سیدمحسن نعیمی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب با راهاندازی این امکان، از این پس دستکم از 25 درصد ترددهای روزانه به این شعبه کاسته شده که میتواند سبب رسیدگی بهتر و پاسخگویی سریعتر به درخواستهای دیگر مراجعان شود. شایان گفتن است تامین اجتماعی شعبهی سه رشت بیش از ۴۴ هزار و 500 بیمه شدهی اصلی و نزدیک به ۱۰ هزار و 800 مستمریبگیر دارد که با افراد تبعی آنها جمعیتی بیش از 120 هزار نفر را پوشش میدهد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.