هاتفخبر – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با قدردانی از شکیبایی مشترکان، از تلاش برای رضایتمندی و مشتریمداری به وسیلهی گروههای عملیاتی این شرکت خبر داد و گفت: همهی شبکههای توزیع برق استان گیلان با وجود ریزش نزولات جوی و وزش باد شدید، با تلاش بیش از 180 اکیپ مجهز عملیاتی پایدار است.
هاتفخبر – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با قدردانی از شکیبایی مشترکان، از تلاش برای رضایتمندی و مشتریمداری به وسیلهی گروههای عملیاتی این شرکت خبر داد و گفت: همهی شبکههای توزیع برق استان گیلان با وجود ریزش نزولات جوی و وزش باد شدید، با تلاش بیش از 180 اکیپ مجهز عملیاتی پایدار است. به گزارش «هاتفخبر» دکتر محمداسماعیل هنرمند گفت: با توجه به اعلام هشدار «سطح نارنجی» ادارهی کل هواشناسی استان گیلان، نشست مدیریت بحران با محوریت «بارش باران و وزش باد شدید» در شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار گردید و تصمیمات لازم اتخاذ شد. رئیس هیات مدیرهی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عنوان کرد: با توجه به فعالیت سامانهی بارشی و نفوذ جریانات شمالی روی دریای کاسپین از اواخر روز چهارشنبه نوزدهم آبانماه امسال در استان، همهی شبکههای برق استان گیلان با وجود بارش شدید باران، وزش باد شدید، رانش و لغزش زمین در ارتفاعات پایدار هستند. وی با اشاره به اهمیت پایداری شبکهی توزیع نیروی برق گفت: از ابتدای امسال برنامههای لازم برای افزایش پایداری شبکههای توزیع برق گیلان انجام شده تا در زمان وقوع بحران و حوادث پیشبینی نشده، مشترکان گرامی کمترین میزان ناپایداری در شبکههای توزیع برق را شاهد باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: با اجرای طرحهای جامع و جهادی در راستای حفظ و ارتقای شبکهی توزیع نیروی برق از سال گذشته با تلاش بیشائبهی همکارانمان و شناسایی نقاط حساس و حادثهخیز شبکه، دو طرح بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان «طرح جهادی جایگزینی شبکههای فرسوده با کابل خودنگهدار» و «طرح افزایش تابآوری خطوط فشار متوسط» که به ترتیب در فاز اول اجرای این طرح یکهزار کیلومتر شبکهی فرسوده با صرف هزینهی ۱۲۰ میلیارد تومان به کابل خودنگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز یکهزار کیلومتر دیگر با اعتبار۱۴۰ میلیارد تومان و همچنین بیش از 700 مرحله «طرح جهادی افزایش تابآوری خطوط فشار متوسط» در استان اجرا شده است. هنرمند با برشمردن دیگر اقدامات انجام شده برای پایداری شبکهی توزیع نیروی برق گفت: اصلاح و بهسازی پایهها(تیرهای برق)، تعدیل ولتاژ مناطق پرحادثه، تجهیز امورها و ادارات تابعه به همراه اکیپهای عملیاتی از دیگر اقدامات این شرکت برای مقابله با بحرانهای احتمالی بود. وی خاطر نشان کرد: چندین مورد گزارش حوادث و اتفاقات شبکه در استان در 48 ساعت گذشته به همکارانمان در واحد فوریتهای برق رسید که در اسرع وقت نسبت به رفع عیب و نقص اعلام شده، اقدام گردید که میتوان به رسیدگی به انحراف دو پایهی خطوط فشار متوسط در منطقهی «چالاکش» شهرستان املش اشاره کرد که در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ایمنسازی و تثبیت این پایهها بدون هیچگونه خاموشی و ناپایداری در شبکه اقدام شد.
رئیس هیات مدیرهی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان یادآور شد: در هر شرایط مجموعهی کارکنان این شرکت خدمتگزار مردم بوده و با همهی توان و با بیش از180 اکیپ عملیاتی به همراه تجهیزات کامل، برای رفع مشکلات احتمالی در شبکههای توزیع نیروی برق آمادهی خدمترسانی هستند. شایان گفتن است همچنین روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اعلام کرده است که سادهترین راه اعلام خاموشیها و مشکلات برق مشترکان استفاده از سامانهی «برقایران(برق من)» است که مشترکان میتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی: www.gilanpdc.ir یا «کافه بازار» با دریافت و نصب این اپلیکیشن کاربردی از مزایا و محاسن دیگر این سامانه نیز بهرهمند شوند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.