کد خبر : 37943
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

ماهانه یکهزار و ۸۰۰ نفر با مراکز مشاوره‌ی تامین اجتماعی گیلان تماس می‌گیرند

ماهانه یکهزار و ۸۰۰ نفر  با مراکز مشاوره‌ی تامین اجتماعی گیلان تماس می‌گیرند

هاتف‌خبر – امسال، ماهانه به طور متوسط بیش از یکهزار و 800 نفر به صورت حضوری یا تلفنی از خدمات مراکز مشاوره‌ی ادارۀ ی کل تامین اجتماعی استان گیلان در بخش بیمه‌یی استفاده کردند.

هاتف‌خبر – امسال، ماهانه به طور متوسط بیش از یکهزار و 800 نفر به صورت حضوری یا تلفنی از خدمات مراکز مشاوره‌ی ادارۀ ی کل تامین اجتماعی استان گیلان در بخش بیمه‌یی استفاده کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» رئیس مرکز ارتباطات مردمی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود: از فروردین ماه تا پایان مهر ماه امسال ۹ هزار و 471 مراجعه‌ی حضوری شهروندان گیلانی برای دریافت مشاوره و راهنماییهای بیمه‌یی به واحدهای مشاوره‌ی تامین اجتماعی گیلان صورت گرفته و به سه هزار و 185 نفر نیز به طور تلفنی پاسخگویی انجام شده است.
شهربانو صابر با تاکید بر اینکه علاوه بر انجام مشاوره‌های حضوری و تلفنی به شهروندان، بررسی درخواستهای ثبت شده از طریق سامانه‌ی مرکز ارتباطات تلفنی سازمان و شماره‌ی 1420 نیز در این زمینه انجام می‌گیرد، اذعان نمود: 527 پاسخگویی نیز به وسیله‌ی کارشناسان در این بخش طی این مدت انجام گرفته است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات مردمی در زمینه‌ی ثبت اشکالهای سیستمی در خدمات غیرحضوری نیز از دیگر سرویسهای ارائه شده‌ی این مرکز است که در دوره‌ی یاد شده 86 مورد بوده، اظهار کرد: در مجموع به طور متوسط امسال ماهانه بیش از یکهزار و 800 شهروند از خدمات این مجموعه استفاده نموده‌اند.


شهربانو صابر با بیان اینکه بررسی پیشنهادها، شکایات و درخواستهای مردمی از طریق «سامانه‌ی سامد استانداری» نیز از ماموریتها و وظایف این بخش است، گفت: آگاهی‌بخشی به جامعه و ترویج فرهنگ بیمه‌یی به عنوان رویکردی مهم و لازمه‌ی توسعه، شمرده می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: هر قدر شهروندان و شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در گروه‌های مختلف بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران با قوانین و مقررات این سازمان و همچنین حقوق و تکالیف خود بیشتر آشنا شود، فرآیندهای کاری بهتر و مطلوبتر پیش رفته و در مجموع شاهد رضایتمندی بهتر خواهیم بود.
شایان گفتن است «مرکز ارتباطات مردمی و مشاوره‌ی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان» با شماره‌ی تلفن 32119664 همه روزه و در ساعتهای اداری با کادری مجرب و کارشناسان متخصص در زمینه‌ی امور بیمه‌های اجتماعی آماده‌ی پاسخگویی به شهروندان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.