کد خبر : 37597
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی تبلت اهدا کرد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی تبلت اهدا کرد

هاتف‌خبر – کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی انساندوستانه هزینه‌ی تهیه‌ی ۱۰ دستگاه تبلت را برای دانش‌آموزان زیر پوشش اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان تقبل نمود.

هاتف‌خبر – کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی انساندوستانه هزینه‌ی تهیه‌ی ۱۰ دستگاه تبلت را برای دانش‌آموزان زیر پوشش اداره‌ی کل بهزیستی استان گیلان تقبل نمود و به وعده‌ی خود عمل کرد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گیلان، علیرضا جهانبخش که متولد گیلان است و هم‌اکنون در تیم فوتبال باشگاه فاینورد هلند عضویت دارد، هنگام تعطیلات لیگ هلند با حضور در اداره‌ی بهزیستی شهرستان رودبار و دیدار با مدیرکل بهزیستی استان گیلان قول داد تا برای تهیه‌ی ۱۰ تبلت دانش‌آموزان خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی اقدام کند که اکنون با آغاز سال آموزشی مبلغ مورد نظر برای ۱۰ تبلت به حساب مشارکتهای مردمی ادارۀ ی کل بهزیستی استان گیلان واریز به وسیله‌ی وی واریز گردید.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان هم با قدردانی از این ورزشکار گرانقدر گیلانی گفت: جهانبخش صحنه‌ی قهرمانی را تنها به میدان ورزش خلاصه نکرده و نام خود را در میدان نیکوکاری و نوعدوستی نیز جای داده است.


دکتر حسین نحوی‌نژاد افزود: وی علاوه بر تامین هزینه‌ی تعدادی تبلت، پیراهنی که با آن در برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی نموده را هم به ادارۀ‌ی کل بهزیستی برای انجام فعالیتهای نیکوکاری اهدا نموده است.
وی سپس گفت: جهانبخش همواره به عنوان ورزشکار ملی کمکهایی به خانواده‌هایی که دچار بیماری و یا مشکلات متعدد هستند، انجام داده است.
مدیرکل بهزیستی استان گیلان در پایان از ورزشکاران سطح اول گیلان که در میدانهای ملی و بین‌المللی شناخته شده هستند نیز درخواست کرد تا همراه خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش اداره‌ی کل بهزیستی گیلان باشند زیرا با حمایت مادی و معنوی به ویژه حضور در مراکز مورد نظارت بهزیستی می‌توانند سبب خوشحالی فراوان ایتام، معلولان، کودکان کار و… شده و انگیزه‌های بسیاری برای تلاش آنان در زمینه‌های گوناگون اجتماعی ایجاد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.