هاتفخبر – زمینهها و بستر مناسب برای انجام کارهای مرتبط با ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان به طور الکترونیکی و غیرحضوری وجود دارد و تاکید ما بر ضرورت انجام کارها به صورت الکترونیکی است.
هاتفخبر – زمینهها و بستر مناسب برای انجام کارهای مرتبط با ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان به طور الکترونیکی و غیرحضوری وجود دارد و تاکید ما بر ضرورت انجام کارها به صورت الکترونیکی است. به گزارش «هاتفخبر» این مطلب را مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در «هفتهی بیمه سلامت» عنوان کرد و گفت: انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است. دکتر جمشید محمدی خاطر نشان کرد: انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی در طول سالهای گذشته رو به افزایش گذاشته و هماکنون از مزیت مهم به صورت ضرورت تبدیل شده است.
وی با اشاره به شرایط کرونایی تاکید کرد: انجام کارهای مرتبط با بیمه سلامت به طور الکترونیکی میتواند از میزان مراجعه به ادارات بیمه سلامت و کارگزاریهای مرتبط بکاهد و نقشی تاثیرگذار در فاصلهگذاریهای اجتماعی و رعایت پروتکلهای بهداشتی داشته باشد و همچنین در زندگی اقشار گوناگون جوامع شهری و روستایی تاثیرگذار باشد. مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان سپس یادآور شد: بیمهشدگان میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #۱۶۶۶* و پس از اطلاع یافتن از اعتبار بیمه با مراجعه به سامانهی غیرحضوری سازمان بیمه سلامت به نشانی اینترنتی: https://eservices .ihio.gov.ir/ecs و http://www.bimehsalamatiranian.ir خدمات مختلف از این سازمان همچون تمدید اعتبار، افزودن عضو خانوار، ویرایش اعضای خانواده، جستوجوی پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد، ثبت شکایات، تاریخچهی خدمت یعنی سوابق نسخهی الکترونیک و خدماتدرمانی ارائه شده را دریافت نمایند.
دکتر محمدی خاطر نشان کرد: شرط استفاده از این سامانه، فعال بودن شمارهی همراه فرد بیمه شده است و بیمهشدگان میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان، شمارهی تلفنهایی که ثبت شدهاند و نیاز به ویرایش دارند را اصلاح کنند. مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان: همهی بیمه شدگان این ادارهی کل را به بهرهگیری از خدمات الکترونیکی این سازمان تشویق و ترغیب کرد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.