کد خبر : 37031
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

شرکت شرکهای صنعتی گیلان چالشهای بخش صنایع را شناسایی می‌کند

شرکت شرکهای صنعتی گیلان چالشهای بخش صنایع را شناسایی می‌کند

هاتف‌خبر – شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با شناسایی چالشهای موجود بخش صنعت و خلاهای قانونی، گامهایی را در جهت مشارکت با بخش خصوصی برداشته که واگذاری مالکیت و اداره‌ی امور شهرکها به بخش خصوصی از جمله‌ی این سیاستها بوده است.

: هاتف‌خبر – شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با شناسایی چالشهای موجود بخش صنعت و خلاهای قانونی، گامهایی را در جهت مشارکت با بخش خصوصی برداشته که واگذاری مالکیت و اداره‌ی امور شهرکها به بخش خصوصی از جمله‌ی این سیاستها بوده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» این مطلب را مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان عنوان کرد و افزود: در جهت توسعه و تعالی صنعت گیلان، تمام سعی و تلاش خود را با کمک مسوولان مرتبط در استان به کار خواهیم بست.
فریبرز سعیدی‌کیا تاکید کرد: بنگاه‌های کوچک و متوسط به تزریق سرمایه در گردش نیازمند هستند و این بار باید با سرعت عمل عارضه‌یابی شود یعنی در واقع اشتغال نسبت به افزایش تولید اولویت دارد.
وی گفت: مقوله‌ی تحریک تقاضا اهمیتی کلیدی دارد و در این زمینها کنترل واردات، قاچاق و ظرفیت مازاد هم تاثیری پراهمیت پیدا می‌کند و همچنین این مساله که هم‌اکنون حدود 80 درصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت بانک‌محور است.


سعیدی‌کیا با بیان اینکه با تشکیل کارگروه‌ها بخشی قابل توجه از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی حل‌شدنی است، اظهار نمود: این مقوله مستلزم نگاه دقیق و عمیق مسوولان بانکها است که انتظار داریم حداکثر انعطاف را در این زمینه با رعایت قانون بنمایند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در ادامه بیان کرد: با توجه به اهمیت صنایع خرد در تحقق توسعه‌ی صنعتی، مسوولیت شرکت شهرکهای صنعتی گیلان به عنوان متولی سیاستگذاری و توسعه‌ی صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در استان سنگینتر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.