کد خبر : 36832
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

خدمات ارزنده‌ی نیکوکاران مدرسه‌ساز بر کسی پوشیده نیست

خدمات ارزنده‌ی نیکوکاران مدرسه‌ساز بر کسی پوشیده نیست

هاتف‌خبر – مدرسه‌سازی یکی از اقدامات نیکوکارانه و خداپسندانه‌ است که می‌تواند در زمینه‌ی توسعه‌ی علمی، فرهنگی، اجتماعی کشور موثر و مفید باشد و زمینه‌های لازم برای تحصیل آینده‌سازان ایران را فراهم کند.

هاتف‌خبر – مدرسه‌سازی یکی از اقدامات نیکوکارانه و خداپسندانه‌ است که می‌تواند در زمینه‌ی توسعه‌ی علمی، فرهنگی، اجتماعی کشور موثر و مفید باشد و زمینه‌های لازم برای تحصیل آینده‌سازان ایران را فراهم کند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از آنجایی که این کار مقدس و خداپسندانه باید بیش از پیش مورد توجه آحاد گوناگون جامعه قرار گیرد اداره‌ی کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان هر ساله همزمان با دیگر استانهای کشور «جشنواره‌ی خیرین مدرسه‌ساز» را برگزار می‌کند، تا از تلاشها و خدمات نیکوکارانی که به این کار مقدس می‌پردازند تجلیل شده و دیگر نیز به انجام این نوع خدمات تشویق گردند.
در زمینه‌ی خدمت ارزنده‌ی مدرسه‌سازی به جامعه، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان می‌گوید که خدمات ارزنده و خداپسندانه‌ی خیرین مدرسه‌ساز در استان گیلان هرگز فراموش نمی‌شود.
مهندس علی دقیق در این زمینه تاکید می‌کند: نگاه آنان به آینده‌ی دانش‌آموزان این سرزمین ستودنی و قابل تجلیل است.
وی ادامه می‌دهد: استان ما در اجرای طرحهای تحولی به همت عزیزان خیّر، نیکوکار، مسوولین محترم و خانواده‌ی بزرگ آموزش و پرورش همواره بسیار موفق عمل کرده است.
مهندس دقیق با بیان اینکه خیران انسانهایی بزرگ هستند که با اندیشه‌یی پاک به جامعه و تعالی آن فکر می‌کنند، افزود: تجلیل از این انسانهای متعالی به عنوان وظیفه باید مورد اهتمام همگان قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه کمک به دیگران موجب تقرب به خداوند می‌شود، افزود: غایت وجودی و فلسفه‌ی حیات خیرین بر اندیشه‌ی متعالی پیوند خورده است.


گویا تا امروز 300 فرد نیکوکار مدرسه‌ساز در استان گیلان با همراهی اداره‌ی کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان بیش از یکهزار و 200 کلاس درس را در راستای تامین فضاهای آموزشی ایمن برای آینده‌سازان ایران ساخته و تقدیم مردم نجیب و دانش‌آموزان گرامی استان نموده‌اند.
گفتنی اینکه همچنین سال گذشته بر اساس طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور، دو پویش مردمی در استان گیلان برای ساخت فضاهای آموزشی به اجرا در آمده است که هر دو پویش مورد استقبال مطلوب نیکوکاران گیلانی قرار گرفته و طبق بررسیها گیلان رتبه‌ی دوم کشوری در تعداد شرکت‌کنندگان و همچنین رتبه‌ی نخست استانها در شاخص مشارکت بر اساس نسبت تعداد دانش‌آموزان استان را دارا بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.