کد خبر : 36549
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

سازمان صمت گیلان نظارت بر بازار را افزایش می‌دهد

سازمان صمت گیلان نظارت بر بازار را افزایش می‌دهد

هاتف‌خبر – سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گویا قرار است با افزایش قیمت بسیاری از کالاها، با هدف مقابله با گرانفروشی نظارت بر بازار را تشدید کند.

هاتف‌خبر – سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گویا قرار است با افزایش قیمت بسیاری از کالاها، با هدف مقابله با گرانفروشی نظارت بر بازار را تشدید کند.
به گزارش «هاتف‌خبر» معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به تشدید نظارتها و بازرسیها در بازار به افزایش قیمت برخی از کالاها اشاره کرد و تاکید نمود: با آن دسته از واحدهای صنفی که قیمتهای مصوب را رعایت نکنند برخورد می‌شِود.
روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اعلام کرد که مهدی نقدی در گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری «شبکه باران» به افزایش قیمت تولیدات شیری و شیر خام اشاره کرد و اظهار نمود: بسیاری از محصولات لبنی با توجه به افزایش قیمت شیرخام تغییر قیمت داشته‌اند و به همان میزان واحدهای صنفی نیز بر اساس مصوبه‌ی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان کشور مجوز افزایش قیمت دارند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: آن دسته از واحدهای صنفی که بخواهند محصولات لبنی را بالاتر از قیمت مصوب به ‌دست مصرف‌کننده برسانند مرتکب گرانفروشی شده‌اند و با گرانفروشی آنها برخورد خواهد شد.


نقدی با بیان اینکه نظارت و بازرسیها بر واحدهای صنفی و بازار همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمتهای کالاهایی همچون لاستیک، دان مرغ و‌ روغن نیز بودیم و پس از آن شیرخام و محصولات لبنی نیز افزایش قیمت پیدا کرد.
وی با اشاره به افزایش قیمت سیمان به‌دلیل موضوعات مرتبط با حمل و نقل و افزایش کرایه‌ی حمل و نقل تصریح کرد: پیگیریهای لازم در این زمینه انجام شده و این موضوع در جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار استان نیز مطرح و بررسی شده است.
مهدی نقدی در پایان با بیان اینکه در همین هفته قیمت سیمان به‌صورت رسمی و مصوب به واحدهای صنفی‌ اعلام می‌شود، تصریح کرد: در جلساتی که برگزار گردید، قرار شد اداره‌ی ‌کل راهداری، قیمتی مشخص برای حمل‌ و نقل اعلام کند و ما بر اساس همان نرخ، قیمت سیمان برای مصرف‌کننده در واحدهای عرضه‌کننده را مشخص ‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.