هاتفخبر – گزارش «مرکز مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی» حاکی است که تا پایان خرداد ماه1400 بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان از خدمات غیرحضوری این سازمان استقبال قابل توجه داشتهاند به طوری که برخی درخواست خدمات 100درصد غیرحضوری انجام میشود.
هاتفخبر – گزارش «مرکز مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی» حاکی است که تا پایان خرداد ماه1400 بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان از خدمات غیرحضوری این سازمان استقبال قابل توجه داشتهاند به طوری که برخی درخواست خدمات 100درصد غیرحضوری انجام میشود. به گزارش «هاتفخبر» از این گزارش درخواست بیمهی بیکاری، درخواست تکمیل سوابق، درخواست کفالت فرزندان اناث، استعلام وضعیت بیمهشدگان و مستمریبگیران، پرداخت آنلاین حق بیمه، اخذ غیرحضوری اعتراض کارفرما، ابلاغ مفاصا حساب، درخواست پروندهی ساختمانی و درخواست در سامانهی مکاتبات الکترونیکی وصول حق بیمه هم به صورت 100 درصد غیرحضوری انجام میشود. بر پایهی این گزارش از زمان اجرای «طرح 3070» تا پایان خرداد ماه 1400 درخواست برای کمک هزینهی ازدواج، کمک هزینهی کفن و دفن و همچنین خرید خدمت سربازی نیز بیش از 80 درصد به صورت غیرحضوری انجام میشود.
همچنین از مجموع 61 هزار درخواست کمک هزینهی ازدواج 50 هزار و 400 مورد در این مدت الکترونیکی انجام شده و از مجموع 22 هزار درخواست کمک هزینهی کفن و دفن نیز 18 هزار و 200 مورد غیرحضوری درخواست گردیده است. این گزارش میافزاید که در این مدت 86 درصد درخواستها برای خرید خدمت سربازی نیز در سامانهی خدمات غیرحضوری انجام شده است به طوری که از 710 هزار درخواست این خدمت 607 هزار و 600 مورد بدون مراجعه به شعبه و استفاده از سامانهی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ثبت گردیده است. با توجه به آمار ارائه شده «مرکز مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی» استقبال بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان را از خدمات غیرحضوری این سازمان خوب ارزیابی کرده است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.