کد خبر : 36062
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

بیش از سه هزار کیلومتر از خطوط گاز گیلان نشت‌یابی شد

بیش از سه هزار کیلومتر از خطوط  گاز گیلان نشت‌یابی شد

هاتف‌خبر – با هدف افزایش سطح ایمنی خطوط و پایداری جریان گاز در امرداد ماه امسال سه هزار و 230 کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت‌یابی شده است. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر در باره‌ی بازرسی و نشت‌یابی از خطوط و تاسیسات گاز در استان گفت:

هاتف‌خبر – با هدف افزایش سطح ایمنی خطوط و پایداری جریان گاز در امرداد ماه امسال سه هزار و 230 کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت‌یابی شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر در باره‌ی بازرسی و نشت‌یابی از خطوط و تاسیسات گاز در استان گفت: در مرداد ماه امسال یکهزار و 230 کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت‌یابی شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان همچنین افزود: این نشت‌یابیها بیش از 11 درصد از کل خطوط گاز در استان را شامل می‌شود و در هشت شهر اطاقور، املش، پره‌سر، رستم‌آباد، شفت، فومن، طاهرگوراب و چوبر انجام شده است.


وی گفت: هم‌اکنون بیش از یک میلیون و 150 هزار مشترک در استان گیلان مصرف‌کننده‌ی گاز طبیعی هستند و با افزایش روزافزون متقاضیان گاز طبیعی و به تبع آن افزایش طول شبکه‌ی گاز در استان، بازرسی و نشت‌یابی مستمر و ادواری از خطوط گاز، بیش از گذشته لازم و ضروری است.
حسین اکبر با ضروری برشمردن بازرسی و نشت‌یابی ادواری درجهت حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین خاطر نشان کرد: در مرداد ماه امسال علاوه بر نشت‌یابی شبکه‌های گازدار استان 96 ایستگاه تقلیل فشار گاز و بیش از 55 هزار انشعاب گاز مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفته است.
وی در پایان گفت: شرکت گاز مسوول تامین ایمنی تاسیسات و خطوط گاز تا در خانه‌های مشترکین است و با بازرسی مستمر از تاسیسات، شبکه و انشعابات گاز برای تحقق این موضوع تلاش می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.