کد خبر : 35554
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

صنایع کوچک راه توسعه‌ی اقتصادی کشور است

صنایع کوچک راه توسعه‌ی اقتصادی کشور است

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن «هفته‌ی حمایت از صنایع کوچک» از شهرک صنعتی انزلی بازدید کرد.

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن «هفته‌ی حمایت از صنایع کوچک» از شهرک صنعتی انزلی بازدید کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، فریبرز سعیدی‌کیا با حضور در شهرک صنعتی انزلی و با گرامیداشت «هفته‌ی حمایت از صنایع کوچک» و تبریک این روز به صاحبان صنایع که از آنها به عنوان خادمان بی‌منت بخش صنعت« یاد کرد، به مقوله‌ی صنعت به ویژه صنایع کوچک پرداخت و گفت: توسعه‌ی صنایع کوچک و متوسط، رمز توسعه‌ی اقتصادی در دهه‌ی آینده است و کارشناسان همه به نوعی برتری صنایع کوچک را در راه توسعه‌ی اقتصادی کشورها بیان نموده‌اند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در زمینه‌ی شهرک صنعتی بندرانزلی نیز توضیح داد: شهرک صنعتی بندرانزلی با مساحت 55 هکتار و با استقرار 185 واحد صنعتی همچون شهرکهای صنعتی مهم و تاثیرگذار در استان است که برای دو هزار و 267 نفر ایجاد اشتغال نموده است.


وی در ادامه بیان کرد: شهرک صنعتی بندرانزلی به واسطه‌ی استقرار در محدوده‌ی منطقه‌ی آزاد تجاری – صنعتی انزلی از اهمیت و جایگاهی ویژه برخوردار است و تمایل سرمایه‌گذاری در این شهرک به دلیل قرار گرفتن در محدوده‌ی منطقه‌ی آزاد و به دلیل برخورداری از معافیتهای مالیاتی و گمرکی نسبت به دیگر شهرکهای صنعتی استان از اهمیتی ویژه برخوردار است.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان سپس گفت: در سال گذشته شش واحد صنعتی مجدداً راه‌اندازی گردید که برای 123 نفر ایجاد اشتغال نموده است.
سعیدی‌کیا با قدردانی از تلاشهای همه‌ی مسوولان اجرایی استان در زمینه‌ی توجه به بخش صنعت و تولید صنعتی در استان گیلان خاطر نشان کرد: از آنجایی که این شهرک صنعتی در محدوده‌ی منطقه‌ی آزاد انزلی قرار گرفته و به دلیل برخورداری از مزیتهای سرمایه‌گذاری و گمرکی رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در این شهرک بسیار زیاد است اما به علت نبود عرصه‌ی صنعتی امکان جذب سرمایه‌گذار وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.