کد خبر : 35273
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

فرماندار: اجرای کامل نسخه‌نویسی الکترونیک گامی بلند در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات بیمه سلامت است

فرماندار: اجرای کامل نسخه‌نویسی الکترونیک گامی بلند در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات بیمه سلامت است

هاتف‌- فرماندار آستانه‌ی اشرفیه در بازدید از اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان آستانه گفت: اجرای کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در استان گیلان و همچنین شهرستان آستانه‌ی اشرفیه گامی بلند در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت در جامعه است.

هاتف‌‌خبر- فرماندار آستانه‌ی اشرفیه در بازدید از اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان آستانه گفت: اجرای کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در استان گیلان و همچنین شهرستان آستانه‌ی اشرفیه گامی بلند در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت در جامعه است.
به گزارش «هاتف‌خبر» حمید رضایی در این باره توضیح داد که این طرح از طرفی نقشی مهم در کیفیت تداوم سلامت افراد جامعه خواهد داشت و از دیگر سو موسسات و پزشکان نیز از سرعت رسیدگی و پرداخت به موقع مطالبات خود رضایت پیدا می‌کنند.
وی با دعوت از پزشكان و مراكز درماني به استفاده‌ی كامل از اجرای طرح نسخه‌نويسي و نسخه‌پيچي الكترونيک اظهار کرد: حذف دفترچه‌هاي كاغذي و استفاده از سامانه‌ی نسخه‌نویسی الكترونيک نیز تحولی اساسي در خدمات درماني بوده و اين طرح زمينه‌ساز ايجاد پرونده‌ی الكترونيک سلامت، همچنين پيگيري ازهدر رفتن هزينه‌هاي غيرضروری و سوءاستفاده‌هاي احتمالي خواهد بود.


رضایی سپس خاطر نشان کرد: با توجه به فراهم شدن بستر مناسب برای نسخه‌نویسی الکترونیک در شهرستان آستانه‌ی اشرفیه لازم است همه‌ی پزشكان و ارائه‌دهندگان خدمات تشخيص درماني در برنامه‌نويسي الكترونيک مشاركت فعال داشته باشند تا بيمه‌شدگان در دريافت خدمات با مشكل مواجه نشوند که این کار بزرگ نیاز به تعامل و همکاری همه‌ی ذی‌نفعان و بیمه‌شدگان دارد.
فرماندار آستانه‌ی اشرفیه در پایان قول مساعدت و پیگیری در زمینه‌ی واگذاری ساختمان یکی از واحدهای اداری این شهرستان به بیمه سلامت درجهت رفع مشکلات بیمه‌شدگان را نیز داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.