کد خبر : 35082
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

فعالان تشکلهای کارفرمایی از مدیر کل تامین اجتماعی گیلان تجلیل کردند

فعالان تشکلهای کارفرمایی از مدیر کل تامین اجتماعی گیلان تجلیل کردند

هاتف خبر – به مناسبت فرا رسیدن “هفته ی تامین اجتماعی” برخی از فعالان تشکلهای کارفرمایی گیلان با اهدای لوح سپاس از مدیر کل تامین اجتماعی استان قدردانی و تجلیل کردند. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، در سومین روز از “هفته ی تامین اجتماعی”، نمایندگان تشکلهای

هاتف خبر – به مناسبت فرا رسیدن “هفته ی تامین اجتماعی” برخی از فعالان تشکلهای کارفرمایی گیلان با اهدای لوح سپاس از مدیر کل تامین اجتماعی استان قدردانی و تجلیل کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، در سومین روز از “هفته ی تامین اجتماعی”، نمایندگان تشکلهای کارفرمایی استان گیلان با اهدای لوح سپاس از مدیر کل تامین اجتماعی و خدمات و عملکرد این سازمان قدردانی نمودند.


بر پایه ی این گزارش در پایان نشست مشترک تعاملاتی فعالان تشکلهای کارفرمایی استان گیلان، یک لوح سپاس به نمایندگی از این گروه از شرکای اجتماعی سازمان به وسیله ی هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان به پاس خدمات و عملکرد مطلوب این مجموعه به علی حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان اهدا شد.
دبیر خانه ی صنعت و معدن استان گیلان، رئیس انجمن کارآفرینان استان، نایب رئیس اتاق تعاون و همچنین رئیس کانون کارفرمایان استان گیلان از دیگر افرادی بودند که در این آیین حضور داشته و از مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان قدردانی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.