کد خبر : 34942
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

کاری که کارفرمایان باید برای جلوگیری از اختلال در روند ارسال لیست حق بیمه انجام دهند

کاری که کارفرمایان باید برای جلوگیری از اختلال در روند ارسال لیست حق بیمه انجام دهند

هاتف‌خبر – کارفرمایان به منظور جلوگیری از اختلال در روند ارسال لیست حق بیمه از سامانه‌ی es.tamin.ir استفاده نمایند.

هاتف‌خبر – کارفرمایان به منظور جلوگیری از اختلال در روند ارسال لیست حق بیمه از سامانه‌ی es.tamin.ir استفاده نمایند.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر علی حسین‌نژاد گفت: سامانه‌ی samt.tamin.ir از اول مرداد ماه امسال غیرفعال شده و کارفرمایان باید به منظور ارسال لیست حق بیمه صرفاً از سامانه‌ی es.tamin.ir استفاده نمایند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه سامانه‌ی samt.tamin.ir از امرداد ماه امسال برای دریافت لیست حق بیمه غیرفعال خواهد شد از همه‌ی کارفرمایان خواست تا به منظور جلوگیری از اختلال در روند انجام تکالیف قانونی و ارسال به موقع لیست نیروهای خود نسبت به ایجاد حساب کاربری در سامانه‌ی es.tamin.ir اقدام نموده و از این پس از این طریق ارائه‌ی لیست نمایند.


وی با بیان اینکه هرچند امکان دریافت لیست در ماه جاری در مسیر قبلی همچنان میسر خواهد بود تاکید کرد: پیشنهاد و تاکید ما بر این است که کارفرمایان قبل از شرایط اجباری و غیرفعال شدن، با فراهم نمودن مقدمات لازم و مراجعه به سامانه‌ی es.tamin.ir فرآیند مذکور را در این بستر تجربه نمایند تا پس از غیرفعال شدن سامانه‌ی samt.tamin.ir دچار مشکل نشوند.
حسین‌نژاد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به فرصت بخشودگی جرائم بیمه‌یی تا پایان تیر ماه امسال، از کارفرمایان مشمول دعوت نمود تا از اندک زمان باقیمانده برای برخورداری از این امکان استفاده نموده و نسبت به تسویه‌ی بدهیهای خود اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.