هاتفخبر – کارفرمایان به منظور جلوگیری از اختلال در روند ارسال لیست حق بیمه از سامانهی es.tamin.ir استفاده نمایند.
هاتفخبر – کارفرمایان به منظور جلوگیری از اختلال در روند ارسال لیست حق بیمه از سامانهی es.tamin.ir استفاده نمایند. به گزارش «هاتفخبر» دکتر علی حسیننژاد گفت: سامانهی samt.tamin.ir از اول مرداد ماه امسال غیرفعال شده و کارفرمایان باید به منظور ارسال لیست حق بیمه صرفاً از سامانهی es.tamin.ir استفاده نمایند. مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه سامانهی samt.tamin.ir از امرداد ماه امسال برای دریافت لیست حق بیمه غیرفعال خواهد شد از همهی کارفرمایان خواست تا به منظور جلوگیری از اختلال در روند انجام تکالیف قانونی و ارسال به موقع لیست نیروهای خود نسبت به ایجاد حساب کاربری در سامانهی es.tamin.ir اقدام نموده و از این پس از این طریق ارائهی لیست نمایند.
وی با بیان اینکه هرچند امکان دریافت لیست در ماه جاری در مسیر قبلی همچنان میسر خواهد بود تاکید کرد: پیشنهاد و تاکید ما بر این است که کارفرمایان قبل از شرایط اجباری و غیرفعال شدن، با فراهم نمودن مقدمات لازم و مراجعه به سامانهی es.tamin.ir فرآیند مذکور را در این بستر تجربه نمایند تا پس از غیرفعال شدن سامانهی samt.tamin.ir دچار مشکل نشوند. حسیننژاد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به فرصت بخشودگی جرائم بیمهیی تا پایان تیر ماه امسال، از کارفرمایان مشمول دعوت نمود تا از اندک زمان باقیمانده برای برخورداری از این امکان استفاده نموده و نسبت به تسویهی بدهیهای خود اقدام کنند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.