کد خبر : 34782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

سرپرست بنیاد مسکن املش معرفی شد/بنیاد مسکن گیلان سه هزار واحد مسکونی برای محرومان می‌سازد

سرپرست بنیاد مسکن املش معرفی شد/بنیاد مسکن گیلان سه هزار واحد مسکونی برای محرومان می‌سازد

هاتف‌خبر – مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان املش از تلاش این بنیاد برای ساخت و عرضه‌ی سه هزار واحد مسکونی به محرومان استان خبر داد.

هاتف‌خبر – مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان املش از تلاش این بنیاد برای ساخت و عرضه‌ی سه هزار واحد مسکونی به محرومان استان خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی بنیاد مسکن استان گیلان، مهندس محمد اکبرزاده به همراه خوشرو مسوول روابط عمومی بنیاد مسکن استان گیلان با حضور در فرمانداری شهرستان املش در دیدار با مهندس محمد رنجبر فرماندار این شهرستان به امضای تفاهمنامه‌ی این بنیاد برای ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه‌ی محرومین در گیلان و تخصیص سهمیه‌ی 239 واحد برای شهرستان املش خبر داد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان گفت: در این طرح 500 میلیون ريال تسهیلات قرض‌الحسنه و 300 میلیون ريال کمک بلاعوض برای ساخت واحد مسکونی اختصاص یافته است.


وی افزود: از 98 روستای بیش از ۲۰ خانوار شهرستان املش 46 روستا از اجرای طرح هادی برخوردار هستند و شاخص برخوداری روستای این شهرستان از طرح هادی 47 درصد است.
مهندس اکبرزاده در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه یکی از راهبردهای موثر در توسعه‌ی همه‌ جانبه‌ی پایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندیهای دهیاران و روستاییان برای عمران و آبادانی مناطق روستایی در همه‌ی ابعاد است و با برنامه‌ریزی صحیح و همچنین همکاری دهیاریها، می‌توان روند توسعه‌ی روستاها را در هر شهرستان از جمله شهرستان املش سرعت بخشید.
وی در زمینه‌ی افزایش جذب سهمیه‌ی مسکن روستایی در شهرستان املش نیز تصریح کرد: دهیاران باید با تعامل و همکاری با اعضای شورای روستایی و ریش‌سفیدان، جامعه‌ی روستایی را با استفاده از قابلیتهای طبیعی و امکانات آب و خاک در چارچوب اهداف و ابعاد توسعه‌ی پایدار حرکت داده و در این زمینه اطلاع‌رسانی نمایند.
فرماندار شهرستان املش نیز در این دیدار از عملکرد بنیاد مسکن در زمینه‌ی مقاومسازی مسکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی و همچنین در زمینه‌ی تخصیص قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاهای شهرستان املش ابراز رضایت نمود و ادامه‌ی فعالیتها و خدمت‌رسانی بنیاد مسکن را در زمینه‌های شهری و روستایی از مهندس اکبرزاده به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان درخواست نمود.


مهندس رنجبر همچنین با قدردانی از خدمات این نهاد به برخی مشکلات روستاهای شهرستان املش اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی‌ در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه‌یی، ایمن‌سازی سکونتگاه‌ها و مقاومسازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه‌های مرتبط می‌توان خدمات بیشتر و بهتر به روستاییان ارائه داد.
وی گفت: پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد در تعامل بیشتر یا این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه بیشتر هماهنگ باشیم.
گفتنی است در پایان این نشست با قدردانی از مجید محسن‌خواه، مهندس الهیار محمدعلیزاده به عنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان املش معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.