هاتفخبر – کارگاه آموزشی ثبت شکایات، سامانهی ارتباط با مشتریان سازمان تامین اجتماعی CRM در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد.
هاتفخبر – کارگاه آموزشی ثبت شکایات، سامانهی ارتباط با مشتریان سازمان تامین اجتماعی CRM در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد. به گزارش «هاتفخبر» این کارگاه آموزشی برای مدت دو روز به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی کارشناسان فناوری اطلاعات و آموزش ادارهی کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی نحوهی ثبت و پاسخگویی شکایت در سامانهی ارتباط با مشتریان را برای مدیران، روسای مراکز درمانی، روسای اداره و رابطان رسیدگی به شکایات مدیریت درمان استان گیلان آموزش دادند.
سامانهی ارتباط با مشتریان سازمان تامین اجتماعی CRM به منظور تسهیل ارتباط ارباب رجوع با سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده و بیمهشدگان و مراجعان به مراکز درمانی و بیمهیی این سازمان میتوانند برای ثبت شکایات و پیشنهادهای خود در سامانه از طریق روشهای زیر اقدام نمایند: پورتال سامانهی CRM به نشانی اینترنتی: tamin.ir.1420 تماس تلفنی با شمارهی 1420 ارسال پیامک به سامانهی 10001420 و یا درخواست حضوری برای ثبت شکایت و پیشنهاد از طریق رابط رسیدگی به شکایات در مراکز درمانی و بیمهیی سازمان تامین اجتماعی
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.