هاتفخبر – روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد: خدمات مرتبط بات سامانهی ۱۲۲ مسیری برای پاسخگویی به پرسشهای مردم در زمینهی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است.
هاتفخبر – روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد: خدمات مرتبط بات سامانهی ۱۲۲ مسیری برای پاسخگویی به پرسشهای مردم در زمینهی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است. به گزارش «هاتفخبر» اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه در زمینهی آب و فاضلاب همچون شکستگی و نشتی لولهی آب، بالا زدن فاضلاب، لقی و سرقت دریچهی فاضلاب و همچنین ترکیدگی کنتور، نشتی و گرفتگی کنتور، خرابی شیر فلکه و مواردی همچون کدورت آب روبهرو شدهاید، میتوانید با شمارهی ۱۲۲ تماس بگیرید، سپس با شمارهگیری عدد یک، حادثه را با نشانی دقیق اعلام نمایید.
کارکنان شرکت آبفای استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آمادهاند تا در اسرع وقت نسبت به دریافت نظرات و رفع حوادث اعلام شده، اقدام نمایند. همچنین برای خرید انشعاب آب و فاضلاب دیگر نیاز به مراجعهی حضوری شهروندان به شرکت آب و فاضلاب در سراسر استان نیست. در هر زمان از شبانهروز با شمارهگیری ١٢٢ شهروندان میتوانند به صورت غیرحضوری انشعاب خود را خریداری نمایند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.