کد خبر : 34511
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

سامانه‌‌ی ۱۲۲ مسیری برای پاسخگویی به پرسشهای مردمی

سامانه‌‌ی ۱۲۲ مسیری برای پاسخگویی به پرسشهای مردمی

هاتف‌خبر – روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد: خدمات مرتبط بات سامانه‌ی ۱۲۲ مسیری برای پاسخگویی به پرسشهای مردم در زمینه‌ی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است.

هاتف‌خبر – روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد: خدمات مرتبط بات سامانه‌ی ۱۲۲ مسیری برای پاسخگویی به پرسشهای مردم در زمینه‌ی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است.
به گزارش «هاتف‌خبر» اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه در زمینه‌ی آب و فاضلاب همچون شکستگی و نشتی لوله‌ی آب، بالا زدن فاضلاب، لقی و سرقت دریچه‌ی فاضلاب و همچنین ترکیدگی کنتور، نشتی و گرفتگی کنتور، خرابی شیر فلکه و مواردی همچون کدورت آب روبه‌رو شده‌اید، می‌توانید با شماره‌ی ۱۲۲ تماس بگیرید، سپس با شماره‌گیری عدد یک، حادثه را با نشانی دقیق اعلام نمایید.


کارکنان شرکت آبفای استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده‌اند تا در اسرع وقت نسبت به دریافت نظرات و رفع حوادث اعلام شده، اقدام نمایند.
همچنین برای خرید انشعاب آب و فاضلاب دیگر نیاز به مراجعه‌ی حضوری شهروندان به شرکت آب و فاضلاب در سراسر استان نیست. در هر زمان از شبانه‌روز با شماره‌گیری ١٢٢ شهروندان می‌توانند به صورت غیرحضوری انشعاب خود را خریداری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.