هاتفخبر – هر چند دیدار حضوری مدیر کل بهزیستی استان گیلان با مددجویان و توانخواهان روز سهشنبهی گذشته برگزار شد اما روابط عمومی ادارهی کل بهزیستی استان گیلان اعلام کرد: مددجویان بهزیستی میتوانند از طریق سامانهی پیامکی مشکلات خود را با مدیر کل بهزیستی استان گیلان مطرح نمایند.
هاتفخبر – هر چند دیدار حضوری مدیر کل بهزیستی استان گیلان با مددجویان و توانخواهان روز سهشنبهی گذشته برگزار شد اما روابط عمومی ادارهی کل بهزیستی استان گیلان اعلام کرد: مددجویان بهزیستی میتوانند از طریق سامانهی پیامکی مشکلات خود را با مدیر کل بهزیستی استان گیلان مطرح نمایند. به گزارش «هاتفخبر» صبح روز سهشنبه چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ دکتر حسین نحوینژاد با رعایت فاصلهگذاری اجتماعی با مددجویان، توانخواهان و برخی از اعضای جامعهی هدف بهزیستی دیدار و گفتوگو کرد. مدیرکل بهزیستی استان گیلان به همراه محمد برهود رئیس ادارهی پذیرش و محمد نوروزی رئیس ادارهی بهزیستی شهرستان رشت با حضور در جمع مددجویان، مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند. دکتر نحوینژاد در این دیدارها به بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمدتاً مربوط به اشتغال، مسکن، درمان و مساعدت مالی بود، پرداخت و در زمینهی رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را صادر کرد.
گفتنی است مدیر کل بهزیستی استان گیلان به صورت دورهیی در روزهای سهشنبه هر هفته در ادارهی پذیرش و هماهنگی (میز خدمت) و بهزیستی شهرستان رشت حاضر شده و مشکلات مددجویان از همهی شهرستانهای استان را مورد بررسی قرار میدهد. وی خاطر نشان کرد: ارتباط غیرحضوری جامعهی هدف بهزیستی گیلان به منظور ایجاد فاصلهی اجتماعی و با هدف پیشگیری از شیوع «ویروس کرونا» از طریق سامانه فراهم شده است و مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان میتوانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانهی پیامکی ٣٠٠٠٥٩٦٠ با ذکر شهر و شمارهی تلفن مطرح کنند. گفته شده که مسائل و مشکلات مطرح شدهی مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر مدیر کل بهزیستی استان رسیده و از طریق ادارهی پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی میشود.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.