کد خبر : 34178
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی شرکت گاز گیلان در حال افزایش است

بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی شرکت  گاز گیلان در حال افزایش است

هاتف‌خبر – در نشست رسیدگی به شکایات، درخواستها و پیشنهادهای رسیده به شرکت گاز استان گیلان مقرر شد تا نشانی سامانه‌های خدمات الکترونیک و اپلیکیشن گاز برای بیش از یک میلیون مشترک گاز ارسال شود.

هاتف‌خبر – در نشست رسیدگی به شکایات، درخواستها و پیشنهادهای رسیده به شرکت گاز استان گیلان مقرر شد تا نشانی سامانه‌های خدمات الکترونیک و اپلیکیشن گاز برای بیش از یک میلیون مشترک گاز ارسال شود.
به گزارش «هاتف‌خبر» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی گسترده تر سامانه‌های الکترونیک گاز به ویژه نرم‌افزار موبایلی(اپلیکیشن) مرتبط گفت: باید با همکاری رسانه‌ها و سازمانهای آموزشی و تبلیغی، این خدمات اطلاع‌رسانی شود.
مهندس حسین اکبر افزود: برای افزایش میزان استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن، در آینده پیامکهای صورتحساب گاز همراه با نشانی نصب نرم‌افزار، برای مشترکانی که اطلاعات آنها در سامانه‌ی شرکت گاز به ثبت رسیده، ارسال می‌شود.


وی با تأکید بر گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیک شرکت گاز برای پیشگیری از انتشار «ویروس کرونا» گفت: لازم است همه‌ی رؤسا و کارکنان با بررسی سامانه‌های ارائه‌ی خدمات غیرحضوری با ارائه‌ی پیشنهادهای مفید و سازنده، موجب تقویت کارآیی و اثربخشی هرچه بیشتر این سامانه‌ها شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان، پروژه‌های کیفی گسترده همچون «نرم‌افزار موبایلی»، «تلفن گویای 3414» و «سامانه‌ی متمرکز مرکز پیام و اتفاقات گاز» به اجرا درآمده اما این به معنای پایان خدمت‌رسانی غیرالکترونیک نبوده و باید هر روز در بهتر شدن و ارائه‌ی خدمات شایسته‌تر تلاش شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.