کد خبر : 34038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

صنایع کوچک نقشی موثر در ایجاد اشتغال دارند

صنایع کوچک نقشی موثر در ایجاد اشتغال دارند

هاتف‌خبر – صنایع کوچک نقشی موثر در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری جامعه دارد و حمایت از آنها باید در اولویت برنامه‌های بخش تولید قرار بگیرد.

هاتف‌خبر – صنایع کوچک نقشی موثر در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری جامعه دارد و حمایت از آنها باید در اولویت برنامه‌های بخش تولید قرار بگیرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» این مطلب را مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در دیدار با یکی از نمایندگان شهرستانهای رشت و خمام عنوان کرد و گفت: یکی از تعهدات ما به صنعتگران توسعه‌ی فعالیتهای واحدهای صادراتی است که برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در این زمینه سبب اعتمادسازی بیش از پیش مردم برای گرایش به تولید داخل و همچنین دستیابی تولیدکنندگان به بازارهای خارجی در کشورهای هدف خواهد بود.
فریبرز سعیدی‌کیا گفت: پساب و پسماندها عناصری آلوده‌کننده‌ی زمین هستند چون نه تنها باکتریهای موجود در خاک را نابود می‌کنند بلکه زمین را نیز عقیم کرده و به سفره‌های آب زیرزمینی نفوذ نموده و دوباره به سطح خاک می‌آیند و تمام موجودات زنده، درختان، گیاهان و بذر‌های سطح خاک را نابود می‌کنند، به همین دلیل وجود تصفیه‌خانه‌های پساب کارخانه‌ها بسیار لازم و ضروری است.


رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان رعایت ملاحظات زیست‌محیطی را اصلی مهم برای همه‌ی تلاشگران بخش صنعت دانست و گفت: بررسی، مطالعه و رصد کامل واحدهای تولیدی و صنعتی از نظر نوع آلودگی، تجهیز و تکمیل تصفیه‌خانه‌های صنعتی از مهمترین اقدامات با اهداف کاهش آلودگی واحدهای صنعتی، توسعه‌ی پایدار و حفاظت از محیط زیست استان است.
وی شهرکهای صنعتی را یکی از بهترین و کاملترین مکانهای صنعتی در کشور دانست و افزود: این شهرکها در زمینه‌ی رعایت ضوابط و استانداردهای زیست‌محیطی پیشگام هستند.
محمدرضا احمدی سنگری هم در این دیدار گفت: بخشی عمده از صنایع فعال، صنایع کوچک و متوسط هستند که برای نقش‌آفرینی بیشتر آنها در زمینه‌ی اشتغال باید مورد تقویت و حمایت قرار گیرند..
نماینده‌ی شهرستانهای رشت و خمام همچنین از تلاشهای انجام شده در شرکت شهرکهای صنعتی گیلان قدردانی کرد.
وی در پایان رعایت اصول زیست‌محیطی را به عنوان اولین و مهمترین شاخص برای ارزیابی و ارزشگذاری طرحهای عمرانی و صنعتی برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.