هاتفخبر – مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: در ششماههی اخیر و به دنبال راهاندازی بیش از30 سرویس غیرحضوری در سامانهی تامین اجتماعی، افزون بر نیمی از مراجعات به شعب تامین اجتماعی کاهش یافته است.
هاتفخبر – مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: در ششماههی اخیر و به دنبال راهاندازی بیش از30 سرویس غیرحضوری در سامانهی تامین اجتماعی، افزون بر نیمی از مراجعات به شعب تامین اجتماعی کاهش یافته است. به گزارش «هاتفخبر» دکتر علی حسیننژاد همچنین از مخاطبان سازمان تامین اجتماعی خواست تا تغییرات شمارهی همراه خود را در سامانهی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی ثبت کنند و گفت: بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران در صورت تغییر شماره همراه، نسبت به ثبت آن در سامانهی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند. وی همچنین افزود: هر یک از بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران سازمان تامین اجتماعی به منظور دریافت سرویسهای ارائه شده از طریق سامانهی خدمات غیرحضوری باید شمارهی تلفن همراهی را که به نام خود آنان باشد در زمان ثبت نام در بخش مربوطه درج نمایند که بلافاصله پس از تایید ثبت نام برای آنها پیامک ارسال خواهد شد.
دکتر حسیننژاد با بیان اینکه برای رعایت حقوق مخاطبان و اصل شفافسازی و اطلاعرسانی، بسیاری از خدمات صورت گرفته پس از انجام به شرکای اجتماعی به صورت پیامک انعکاس مییابد، تاکید کرد: ضروری است که در صورت هرگونه تغییر و جابهجایی در شمارهی همراه، بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران با مراجعه به سامانهی خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی اینترنتی: eservices.tamin.ir در بخش «تامین اجتماعی من» و قسمت «تغییر شماره موبایل» این تغییر را ثبت نمایند. مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین اظهار کرد: نظر به اینکه هرگونه ثبت نسخهی الکترونیکی، مراجعه به پزشک، صدور مفاصاحساب، اخذ نوبتدهی اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی و پرداخت غرامتهایی که از طریق درخواست در این سامانه انجام شده و مقرری بیمهی بیکاری و … به مخاطبان از طریق پیامک اطلاعرسانی میگردد، مخاطبان هم باید شمارهی همراه خود را همواره بهروز در سامانه نگهداشته و تغییرات را منعکس نمایند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.