کد خبر : 33754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

تنها در ماه رمضان امسال ۱۱۱ واحد صنفی در رشت پلمب شد

تنها در ماه رمضان امسال ۱۱۱ واحد صنفی در رشت پلمب شد

هاتف‌خبر – جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: از اول ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۱ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقرارت و در راستای کاهش زنجیره‌ی انتقال «ویروس کرونا» در شهرستان رشت پلمب شده‌اند. به گزارش «هاتف‌خبر» سرهنگ حسین ‌حسن‌پور در جمع خبرنگاران به بیان اقدامات اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی

هاتف‌خبر – جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: از اول ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۱ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقرارت و در راستای کاهش زنجیره‌ی انتقال «ویروس کرونا» در شهرستان رشت پلمب شده‌اند.
به گزارش «هاتف‌خبر» سرهنگ حسین ‌حسن‌پور در جمع خبرنگاران به بیان اقدامات اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ماه رمضان و در راستای اجرای طرح قطع زنجیره‌ی انتقال «بیماری کرونا» با کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی گفت: حساسیتهای لازم در اجرای ضوابط و قوانین صنفی پیش از اجرای طرح به اصناف ابلاغ شده بود.


وی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارشهای مردمی و انجام ۱۱۷ مورد گشت مشترک اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی با سازمان صمت، مرکز بهداشت و اتاق اصناف از آغاز ماه رمضان تاکنون در شهرستان رشت دو هزار و ۵۸۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت.
سرهنگ حسن‌پور گفت: در این بازدیدها از ۶۴۶ واحد صنفی تعهد گرفته شد، برای ۴۱۷ واحد صنفی اخطاریه‌ی پلمب صادر گردید و ۱۱۱ واحد صنفی متخلف هم به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقرارت پلمب شده است.
وی در پایان تاکید کرد: اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اجرای طرحهای کنترلی، نظارتی و انجام گشتهای مستقل و مشترک، فعالیت اسناف را رصد کرده و با واحدهای صنفی متخلف نیز برخورد قانونی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.