کد خبر : 33651
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۳۵

چرا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی می‌گوید؛ این شهرکها کاملترین مکانهای صنعتی کشور هستند

چرا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی می‌گوید؛ این شهرکها کاملترین مکانهای صنعتی کشور هستند

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان سیاهکل، شهرکهای صنعتی را یکی از بهترین و کاملترین مکانهای صنعتی کشور معرفی کرد.

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان سیاهکل، شهرکهای صنعتی را یکی از بهترین و کاملترین مکانهای صنعتی کشور معرفی کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» فریبرز سعیدی‌کیا در دیدار با رحمت حیدری‌نژاد، گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با ارائه و انجام برنامه‌هایی همچون تامین مالی صنایع کوچک، نوسازی و افزایش بهره‌وری، فن‌آوری و توسعه‌ی محصولات صنایع کوچک، توسعه‌ی خوشه‌ها و شبکه‌ی خوشه‌های همسان و مکمل، توسعه‌ی بازار عرضه و تقاضای خدمات کسب و کار، بهبود فضای کسب و کار و نیز بسترسازی حقوقی و قانونی، تدوین و اجرای طرحهای اشتغالزای صنایع کوچک و روستایی، گامهای ارزشمند برای توسعه‌ی همه جانبه‌ی واحدهای صنعتی استان برداشته‌اند.
سعیدی‌کیا شهرکهای صنعتی را یکی از بهترین و کاملترین مکانهای صنعتی کشور معرفی کرد و افزود: این شهرکها در زمینه‌ی رعایت ضوابط و استانداردهای زیست‌محیطی پیشگام هستند.
وی بررسی، مطالعه و رصد کامل واحدهای یاد شده از نظر نوع آلودگی، تجهیز و تکمیل تصفیه‌خانه‌های صنعتی را از مهمترین اقدامات با هدف کاهش آلودگی واحدهای صنعتی و توسعه‌ی پایدار محیط زیست استان گیلان عنوان کرد.


سعیدی‌کیا در ادامه به اهمیت وجود سسیتمهای تصفیه در نواحی و شهرکهای صنعتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر پروژه‌های عمرانی مهم و زیربنایی در زمینه‌ی محیط زیست و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرکهای صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است.
وی در پایان سخنانش گفت: امیدواریم با کمک و همکاری فعالان بخش صنعت چه دولتی و چه خصوصی، دستیابی به برنامه‌های تدوین شده، محقق گردد تا شاهد بالندگی و توسعه‌یافتگی هر چه بیشتر کشور باشیم.
فرماندار شهرستان سیاهکل نیز در این نشست گفت: صنایع کوچک با توانمندیهای خود می‌توانند با از میان برداشتن مشکلاتی همچون بیکاری و توزیع ناعادلانه‌ی درآمد نقشی مهم در چرخه‌ی اقتصادی کشور داشته باشند.
رحمت حیدری‌نژاد در ادامه افزود: صنایع کوچک و متوسط توانایی تولید فن‌آوریهای جدید اشتغال پایدار و کمک به واحدهای بزرگ تولیدی را در خود جای داده‌اند.
شایان گفتن است در پایان این نشست از شهرک صنعتی سیاهکل و برخی از واحدهای صنعتی مستقر در آن بازدید گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.