هاتفخبر – حداکثر مبالغ حقالزحمهی دریافتی کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی از مراجعان در قبال امور نیابتی برای خدمات مختلف ارائه شده تعیین و ابلاغ گردید.
هاتفخبر – حداکثر مبالغ حقالزحمهی دریافتی کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی از مراجعان در قبال امور نیابتی برای خدمات مختلف ارائه شده تعیین و ابلاغ گردید. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان، به دنبال اجرای طرحهای توسعهی ارائهی خدمات غیرحضوری و در راستای افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان و به منظور فراهم نمودن امکان بهرهمندی برای قشرها و گروههایی که شرایط و امکانات استفاده از بسترهای ایجاد شده را ندارند، حقالزحمهی دریافتی از مراجعان برای ارائهی این خدمات در قالب نیابت از طریق کارگزاریهای رسمی تعیین گردید.
بر این اساس ثبت نام و اخذ رمز مشاهدهی سوابق بیمهشدگان در سایت رسمی سازمان با مبلغ حداکثر 50 هزار ریال، ارائهی پرینت کاغذی سوابق بیمهشدگان حداکثر با 30 هزار ریال، ارائهی فیش حقوقی مستمریها با مبلغ 10 هزار ریال، تخصیص رمز اینترنتی برای صدور برگ پرداخت حق بیمه برای بیمهشدگان خاص حداکثر 35 هزار ریال، صدور و تحویل برگ پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی 35 هزار ریال، ثبت و تنظیم اطلاعات هویتی کارگاه و بیمهشدگان و تهیه و ارسال لیست حق بیمه حداکثر 220 هزار ریال، ارسال لیست حق بیمهی تهیه شده به وسیلهی کارفرما به صورت اینترنتی حداکثر تا 10 هزار ریال و صدور برگ تعهد کسر اقساط مستمریبگیران حداکثر 50 هزار ریال تعیین و ابلاغ گردید. شایان گفتن است همهی کارگزاریهای رسمی تامین اجتماعی علاوه بر اجرای این بخشنامه مکلف هستند فهرست تعرفهی تعیین شده را درمعرض دید مراجعان نیز قرار دهند. خاطر نشان میگردد که هماکنون 10 کارگزاری رسمی در هفت شهر بزرگ استان کار ارائهی خدمات را عهدهدار هستند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.