هاتفخبر – به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و تسهیل در ارائهی خدمات درمانی به مردم با توجه به کاهش کاربرد تدریجی دفترچهی بیمه سلامت و جایگزینی نسخهی الکترونیک از یکم اردیبهشت ماه امسال، سامانهی سرویسهای شهروندی بیمه سلامت راهاندازی شده است.
هاتفخبر – به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و تسهیل در ارائهی خدمات درمانی به مردم با توجه به کاهش کاربرد تدریجی دفترچهی بیمه سلامت و جایگزینی نسخهی الکترونیک از یکم اردیبهشت ماه امسال، سامانهی سرویسهای شهروندی بیمه سلامت راهاندازی شده است. به گزارش «هاتفخبر» مسوول روابط عمومی بیمه سلامت استان گیلان با اعلام این خبر گفت: سامانهی ارائهی خدمات شهروندی با قابلیتهایی اعم از احراز هویت بیمه شده بر اساس شمارهی ملی و شمارهی موبایل، امکان مشاهدهی اطلاعات هویتی و بیمهیی، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهدهی همهی نسخ و ریزنسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده و قابلیت مشاهدهی اعضای خانوار راهاندازی شده است.
محمد اسدی سپس اظهار کرد: برای دسترسی به سامانهی سرویسهای شهروندی بیمه سلامت همهی شهروندان میتوانند از طریق نشانی اینترنتی: https://eservices.ihio.gov.ir/esc/ مراجعه کنند. وی افزود: دسترسی به همهی کاردکردهای سامانهی سرویس شهروندی بیمه سلامت به زودی از طریق برنامههای موبایلی با نشانی جدید نیز فراهم شده و اطلاعرسانی میشود. اسدی در پایان یادآور شد: با راهاندازی سامانهی مکانیزهی رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان به نشانی اینترنتی: shekayat.ihio.gov.ir بیمهشدگان گرامی میتوانند با ثبت شکایت در این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.