هاتفخبر – روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با طرح این پرسش که «انتظار شما از یک قبض برق کارآمد چیست؟» توضیحاتی در این زمینه برای مشترکان برق استان ارائه داده است.
به گزارش «هاتفخبر» این توضیحات را میتوان بدین شرح اعلام کرد که مثلاً اینکه علاوه بر مبلغ قبض، تحلیل کم یا زیاد شدن مصرف را هم داشته باشد؟ یا اینکه روی نمودار تحلیل کند به نسبت بقیهی شهروندان در چه جایگاه مصرف هستیم؟ یا مشخصات کامل، تصویر چهره و زمان مراجعهی مامور کنتورخوان را به طور دقیق اعلام کند و یا اطلاع بدهد که آیا مشمول «برق امید» شدیم و اگر نه چقدر فاصله داریم و چه کنیم مبلغ قبض صفر بشود.
این روابط عمومی همچنین نوید میدهد که تمام این اطلاعات به صورت کاملاً اختصاصی در گوشی شما است و همین آلان سامانهی «برق ایران» به نام «برق من» را نصب کنید و قبض مدرن و دیجیتال برق خودتان را ببینید. https://bargheman.com/home این روابط عمومی اعلام نمود: شهروندان گرامی میتوانند ما را در فضای مجازی دنبال کنند:
https://www.instagram.com/public_relation_geedc/ https://www.aparat.com/tozi_bargh_gilan
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.