کد خبر : 32857
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

بر نقش حمایتی شرکت شهرکهاي صنعتی از واحدهای مستقر در نواحی صنعتی گیلان تاکید شد

بر نقش حمایتی شرکت شهرکهاي صنعتی از واحدهای مستقر در نواحی صنعتی گیلان تاکید شد

هاتف‌خبر – در بازدید مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از ناحیه‌ی صنعتی لشت‌نشا بر نقش حمایتی این شرکت از واحدهای مستقر در نواحی صنعتی گیلان تاکید گردید.

هاتف‌خبر – در بازدید مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از ناحیه‌ی صنعتی لشت‌نشا بر نقش حمایتی این شرکت از واحدهای مستقر در نواحی صنعتی گیلان تاکید گردید.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، معاون عمرانی فرماندار شهرستان رشت، بخشدار لشت‌نشا و دهیار منطقه به همراه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از ناحیه‌ی صنعتی لشت‌نشا بازدید کردند.
رئیس هیات ‌مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در جریان اسن بازدید گفت: شهرک صنعتی بندرانزلی به علت نداشتن عرصه‌ی صنعتی نمی‌تواند سرمایه‌گذار جذب کند. این در حالی است که ناحیه‌ی صنعتی در حال ساخت لشت‌نشا که در فاصله‌ی بسیار اندک از محدوده منطقه‌ی آزاد انزلی قرار دارد، می‌تواند بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذار باشد و شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در این زمینه آمادگی همکاری خود را اعلام می‌کند.
وی در ادامه با اعلام اینکه 36 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب در استان گیلان وجود دارند که 33 ناحیه و شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری هستند، اظهار کرد: شهرکهای صنعتی با پراکندگی مناسب در سراسر استان قرار گرفته‌اند و گامی به سوی توسعه‌ی پایدار محسوب می‌شوند.
فریبرز سعدی‌کیا با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی موظف هست زیرساختهای لازم را برای شرکتهای مستقر ایجاد کند، افزود: از 33 شهرک در حال بهره‌برداری تقریباً همه دارای امکانات زیرساختی همچون آب، برق، گاز هستند و ناحیه‌هایی که به حد نصاب برای داشتن فاضلاب صنعتی یعنی ۱۰۰ مترمکعب در ثانیه فاضلاب باشند یا دارای تصفیه‌خانه هستند و یا به‌زودی تصفیه‌خانه‌ی آنها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
سعیدی کیا به نقش حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی از شرکتهای مستقر در نواحی صنعتی نیز اشاره نمود و گفت: شرکت شهرکهای صنعتی نه تنها به فکر ایجاد زیرساختهای زیربنایی برای واحدهای مستقر در آن بوده بلکه از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری هرگونه حمایت لازم را از صنعتگران انجام می‌دهد.


وی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب و اهمیت شعار سال ما را به این نکته توجه می‌دهد که شرکت شهرکهای صنعتی در رابطه با اخذ تسهیلات همیشه کمک‌کار و تسهیل‌کننده‌ی شرکتهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی باشد.
سعیدی‌کیا گفت: صندوق ضمانت صنایع کوچک به واحدهای صنعتی که زیر 50 نفر اشتغال دارند و مایل به دریافت تسهیلات باشند، خدماتی را ارائه می‌کند.
رئیس هیات ‌مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در پایان در باره‌ی مشکلات ناحیه‌ی صنعتی لشت‌نشا افزود: اقدامات لازم درجهت تملک و آزادسازی راه دسترسی در اولویت قرار گرفته و مباحث زیرساختها نیز مورد بررسی قرار گرفت و رفع مشکل مسیر دسترسی به ناحیه‌ی صنعتی لشت‌نشا ان‌شا،الله به زودی با کمکهای همه جانبه‌ی یدگر دستگاه‌های اجرایی رفع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.