کد خبر : 32144
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

پایداری شبکه‌ی توزیع برق در کمترین زمان پس از وزش تندباد

پایداری شبکه‌ی توزیع برق در کمترین زمان پس از وزش تندباد

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: با تلاش خدمتگزاران شركت توزیع پایداری شبكه‌ی توزیع برق در كمترین زمان پس از ورزش تندباد شدید که به شبکه‌های توزیع نیروی برق در مناطق ییلاقی رودسر و دیلمان خسارت وارد کرد، انجام شد.

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: با تلاش خدمتگزاران شركت توزیع پایداری شبكه‌ی توزیع برق در كمترین زمان پس از ورزش تندباد شدید که به شبکه‌های توزیع نیروی برق در مناطق ییلاقی رودسر و دیلمان خسارت وارد کرد، انجام شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پی وقوع طوفان و وزش تندباد در بخشهایی از مناطق مختلف استان گیلان به شبکه‌های توزیع نیروی برق در دیلمان و اشکورات شهرستان رودسر آسیب وارد شده بود که به سرعت عملیات اصلاحی انجام شد.
دکتر محمداسماعیل هنرمند در توضیح این مطلب عنوان کرد: طوفان و تند باد شدید در استان گیلان باعث شکستگی ۱۴ پایه‌ی فشار ضعیف و پنج پایه خطوط 20 کیلوولت شده بود.


وی میزان ریالی خسارات اولیه‌ی وارد شده به شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: پس از وقوع این تندباد و طوفان شدید بلافاصله عملیات اصلاح، ترمیم و رفع ناپایداری شبکه‌ها و تاسیسات آسیب دیده آغاز شد و با مجموعه‌ی اقدامات و عملیات ضربتی، از طولانی شدن قطع برق شهروندان و مشترکین جلوگیری به عمل آمد.
هنرمند در ادامه افزود: برای رفع ناپایداری و اصلاح شبکه‌های توزیع برق آسیب‌دیده بیش از ۱۵ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان وگروه‌های پیمانکاری از مناطق مختلف استان از ظهر چهارشنبه ۲۹ بهمن امسال مشغول به خدمت‌رسانی بودند و همه‌ی شبکه‌های آسیب‌دیده بازسازی شده و مناطق خسارت دیده برقدار شدند.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان سپس اظهار کرد: با توجه به اجرای دو طرح بزرگ تاب‌آوری و تعویض سیمهای فرسوده با کابل خودنگهدار از ابتدای امسال به وسیله‌ی این شرکت، نقاط قابل بهبود و آسیب‌پذیر شناسایی شده‌اند، تا در مواقع بحرانی کمترین میزان ناپایداری متوجه ذینفعان شود که همه‌ی این تلاشها درجهت تامین برق پایدار و رفاه و آسایش مشترکین است.
دکتر محمداسماعیل هنرمند در پایان با قدردانی از صبر و شکیبایی مشترکین، گفت: یکی از راه‌های بسیار آسان و سریع ارتباط مشترکین با شرکت توزیع برق در زمان بحران، بهره‌مندی از سامانه‌ی جامع برق ایران(اپلیکیشن برق من) است که مشترکین می‌توانند از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق یا کافه‌بازار آن را دانلود کرده و نصب نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.