کد خبر : 32102
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

مانور «خانه‌های هلال» برگزار شد

مانور «خانه‌های هلال» برگزار شد

هاتف‌خبر – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از برگزاری مانور سراسری «خانه‌های هلال» با شعار «ایران آماده» در استان گیلان خبر داد. به گزارش «هاتف‌خبر» سیاوش غلامی با اشاره به دستورالعمل اجرایی مانور سراسری «خانه‌های هلال» با شعار «ایران آماده» گفت: کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، افزایش آگاهی مردم، ایجاد آمادگی برای

هاتف‌خبر – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از برگزاری مانور سراسری «خانه‌های هلال» با شعار «ایران آماده» در استان گیلان خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» سیاوش غلامی با اشاره به دستورالعمل اجرایی مانور سراسری «خانه‌های هلال» با شعار «ایران آماده» گفت: کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، افزایش آگاهی مردم، ایجاد آمادگی برای انجام واکنشهای صحیح و سریع در برابر زلزله و همچنین فرهنگسازی در زمینه‌ی رعایت اصول ایمنی از اهداف این مانور بوده است.
وی با اشاره به نحوه‌ی اجرای مانور یاد شده اظهار کرد: تمرین پناهگیری و ایمنی، شامل دو مرحله پناهگیری صحیح و خروج از محل(تخلیه و رفتن به فضای باز) از برنامه‌های این مانور بود.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تاکید کرد: شروع مانور با به صدا در آمدن آژیر آغاز و زمان آن نیز از پیش به اهالی محل اطلاع‌رسانی شد.
گفتنی است این مانور از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه امسال در دستکم ۱۰ درصد «خانه‌های هلال» فعال استان گیلان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.