کد خبر : 31590
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴

از امروز در رشت «رویای زندگی» را ببینید!

از امروز در رشت «رویای زندگی» را ببینید!

هاتف‌خبر – «رویای زندگی» کار گروهی از هنرمندان است که از روز پنجشنبه ۲۵ دیماه ۱۳۹۹ در رشت همگان می‌توانند آن را ببینند.

هاتف‌خبر – «رویای زندگی» کار گروهی از هنرمندان است که از روز پنجشنبه ۲۵ دیماه ۱۳۹۹ در رشت همگان می‌توانند آن را ببینند.
به گزارش «هاتف‌خبر» نمایشگاه گروهی عکاسی «رویای زندگی» با یکصد اثر از 77 هنرمند از روز پنجشنبه به مدت شش روز در «نگارخانه‌ی کلهر رشت» برپا است.
روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان درباره‌ی برپایی این نمایشگاه گزارش می‌دهد که نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه با بیان اینکه زندگی سرشار از لحظه‌های رویایی است و کشف این صحنه‌ها، یکی از ویژگیهای عکاسی است که همواره مورد چالش هم بوده، اظهار کرد: نمایشگاه عکس «رویای زندگی» با اهداف معرفی دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت در عکاسی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان سراسر کشور و همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر متقاضیان(سفارش‌دهندگان) با این هنر برگزار می‌شود.
سمیرا صفاری با تأکید بر اینکه ارتقای سطح کیفی عکاسی نیز مد نظر ما بوده است، گفت: از بین بیش از 700 اثر دریافت شده در دوره‌ی فراخوان یکصد اثر را هیات داوران برای نمایش انتخاب کردند.

نمایشگاه گروهی عکاسی رویای زندگی در نگارخانه کلهر رشت

وی با بیان اینکه در این راستا موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ها آزاد بوده و محدودیتی در سبک و اجرای آنها و سن شرکت‌کنندگان وجود نداشته است، افزود: زیبایی، خلاقیت و نوآوری، برش زمان خاص، ترکیب‌بندی مناسب، مفهوم‌رسانی و نیز اصالت اثر از ملاکهای مهم انتخاب بوده‌اند.
این نمایشگاه‌ها را گروه هنری «رسم» برگزار می‌‌کند و همه‌ی داوران این رویداد، مدرسان و طراحان گرافیک کشور هستند که سارا خبیر و مسعود صفرنیا از جمله‌ی آنها است و همچنین یونس دهقانی و سمیرا صفاری از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از دیگر داوران این رویداد هستند.
گفتنی است علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی عکاسی «رویای زندگی» می‌توانند از روز پنجشنبه (25 دیماه) تا روز سه‌شنبه (30 دیماه) بین ساعتهای 16 تا 21 به «نگارخانه‌ی کلهر رشت» واقع در بلوار شهید انصاری، بلوار شهید احمدزاده، چهارراه احمدزاده، جنب شیرینی صاحب، کوچه‌ی شمشاد مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.