کد خبر : 31097
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

دانشگاه علمی – کاربردی گیلان با پارک علم و فناوری تفاهمنامه امضا کرد

دانشگاه علمی – کاربردی گیلان با پارک علم و فناوری تفاهمنامه امضا کرد

هاتف‌خبر – دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان گیلان و پارک علم و فناوری گیلان تفاهمنامه‌ی همکاری امضا کردند.

هاتف‌خبر – دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان گیلان و پارک علم و فناوری گیلان تفاهمنامه‌ی همکاری امضا کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان گیلان، دکتر بابک نوروزی رئیس این دانشگاه و دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان در حاشیه‌ی بازدید از مجتمع تحقیقاتی نیمه‌صنعتی فشتام، تفاهمنامه‌ی گسترش همکاری دو جانبه در زمینه‌های آموزشی، ترویجی، علمی، کاربردی، کارآفرینی و نوآوری امضا کردند.
رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان گیلان در نشست تبادل این تفاهمنامه که با حضور رئیس پارک علم و فناوری گیلان و مهندس اسدپور مدیر مجتمع تحقیقاتی فشتام برگزار شد، با اعلام آمادگی برای برگزاری مشترک رویدادهای کارآفرینی، بازدیدهای دانشجویی از واحدهای فناور و برگزاری نشستهای تخصصی، امضای این تفاهمنامه را گامی مثبت در راستای ایجاد و گسترش همکاریهای مشترک در همه‌ی زمینه‌های آموزشی و ترویجی دانست.


رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان هم در این برنامه با اشاره به ظرفیتهای دانشگاه جامع علمی – کاربردی و مراکز آموزش علمی – کاربردی استان گفت: استفاده از توان تخصصی این دانشگاه برای ارائه‌ی مشاوره‌های علمی، همکاری در طراحی و اجرای کارگاه‌های آموزشی مورد نظر طرفین، حمایت از تیمها و هسته‌های مستقر در مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان گیلان و همچنین حضور دانشجویان در شرکتها و واحدهای فناور در قالب برنامه‌های کارآموزی از جمله زمینه‌های همکاری در این تفاهمنامه خواهد بود.
بر پایه‌ی مفاد این تفاهمنامه‌ی همکاری به منظور پیشبرد اهداف مشترک و اجرای تعهدات، مقرر گردیده است که کمیته یی متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار طرفین ایجاد شده و بر حسن انجام تعهدات نظارت نماید.
ترغیب و هدایت مراکز آموزش علمی – کاربردی استان برای عقد قراردادهای آموزشی و کارآفرینی با شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری استان گیلان از دیگر اهداف این تفاهمنامه‌ی همکاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.