کد خبر : 30283
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

کتابداران برگزیده، برگزیدگان «جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» و« مسابقه‌ی استانی شعر و شور کتاب» تجلیل شدند

کتابداران برگزیده، برگزیدگان «جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» و« مسابقه‌ی استانی شعر و شور کتاب» تجلیل شدند

هاتف‌خبر – به مناسبت فرا رسیدن «هفته‌ی بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با انجام آیینی ویژه در استان گیلان، از برگزیدگان «هفته‌ی کتاب« سال99، دهمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی و مسابقه‌ی استانی «شعر و شور کتاب» با انجام آیینی ویژه قدردانی شد.

هاتف‌خبر – به مناسبت فرا رسیدن «هفته‌ی بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با انجام آیینی ویژه در استان گیلان، از برگزیدگان «هفته‌ی کتاب» سال99، «دهمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» و «مسابقه‌ی استانی شعر و شور کتاب» با انجام آیینی ویژه قدردانی شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» آیین تکریم از مقام کتابداران استان گیلان، فعالان کتاب و برگزیدگان دهمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی روز چهارشنبه ۲۸ آبانماه 1399(امروز) به صورت مجازی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و از برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی گردید.
در این آیین مهندس محمدحسن عاقل‌منش مدیر عامل مجمع انجمن کتابخانه‌ساز استان گیلان و پریسا کرمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان حضور داشتند.
در این برنامه عاقل‌منش در سخنانی با گرامیداشت «هفته‌ی کتاب و کتابخوانی» و قدردانی از تلاشهای همه‌ی دست‌اندرکاران مرتبط با کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه به نقش پراهمیت کتابداران در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیاری از بزرگان گیلان از سنین خردسالی فعالیتهای مرتبط با کتابخوانی خود را از کتابخانه‌های استان شروع کردند و چه بسا برخورد مناسب و پسنیده‌ی کتابداران سبب گرایش هر چه بیشتر آنها به مطالعه، تحقق و پژوهش شده و در نهایت به بالندگی فکری و پیشرفت علمی آنها انجامیده است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهارامیدواری کرد که با تکمیل کتابخانه‌ی مرکزی شهر رشت سرانه‌ی فضای مطالعه در شهر رشت و استان گیلان به طور جهشی افزایش یابد و گفت: با پیگیریهای مدیر کل محترم کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و همچنین قول مساعد همکاری مسوولان ارشد استان امیدواریم هر چه زودتر این کتابخانه‌ی بزرگ افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
برگزیدگان مسابقه‌ی استانی «شعر و شور کتاب»
برگزیده‌ی اول بخش شعر کلاسیک بهرام مژدهی شاعر، نویسنده و پژوهشکر مطرح گیلانی، برگزیده‌ی اول بخش شعر سپید مریم فرجی شاعر و نویسنده مطرح گیلانی


برگزیدگان استانی «دهمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» برگزیده‌ی اول بخش نوجوان رضا رستگار، برگزیده اول بخش بزرگسال معصومه نوروزی و برگزیده‌ی اول بخش خانوادگی خانواده‌ی وحیدی
کتابداران برگزیده‌ی استان گیلان در زمینه‌ی فعالیتهای شاخص سمیه رمضانی هوشمند کتابدار کتابخانه‌ی عمومی حاج آقا شفیعی چابکسر شهرستان رودسردر بخش فعالیتهای مجازی صمد رهبریار مسوول کتابخانه‌ی عمومی سیار قاصدک رشت و در بخش فعالیتهای ترویجی مریم فرزامجود مسوول کتابخانه‌ی عمومی رسوکرم(ص) پونل شهرستان رضوانشهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.