هاتفخبر – برای ارائهی خدمت به مردم تعامل بسیار خوبی بین ادارهي کل بیمه سلامت، دانشگاه علوم پرشکی و مجموعهی همکاران در بخش سلامت وجود دارد.
هاتفخبر – برای ارائهی خدمت به مردم تعامل بسیار خوبی بین ادارهي کل بیمه سلامت، دانشگاه علوم پرشکی و مجموعهی همکاران در بخش سلامت وجود دارد. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان در پنجمین روز از «هفتهی بیمه سلامت» با شعار «بیمه سلامت؛ پیشگیری، فرهنگسازی و آموزش» همایش بیمه سلامت به صورت ویدیو کنفرانس در «مجتمع فرهنگی ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان» برگزار شد. در این همایش ابتدا دکتر جمشید محمدی با ارائهی گزارشی بخشی از عملکرد ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان را برشمرد و گفت: برای ارائهی خدمت به مردم تعامل بسیار خوبی بین ادارهی کل بیمه سلامت، دانشگاه علوم پرشکی و مجموعهی همکاران در حوزهی سلامت وجود دارد.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان سپس اضافه کرد: همچنین در طرح استحقاقسنجی و نسخهنویسی الکترونیکی تعامل بسیار خوبی در حوزهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستانهای دولتی و خصوصی، پزشکان و موسسات وجود دارد که این امر موجب شده تا ارائهی خدمات به مردم از روند مطلوب برخودار شود. دکتر محمدی انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی را بسیار مهم و حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: انجام کارهای مردم به صورت الکترونیکی در سالهای پیش مزیت بود اما هماکنون انجام این کارها به صورت الکترونیکی ضرورت محسوب میشود که پیوندی ناگسستنی با زندگی اقشار مختلف جوامع شهری و روستایی دارد. گفتنی است بر پایهی این گزارش در بخش پایانی همایش یاد شده از تنی چند از روسای بیمارستانهای دولتی و خصوصی منتخب، پزشکان نمونه، دفاتر پیشخوان برتر و بیمه شدهی نمونه به مناسبت «هفتهی بیمه سلامت» با اهدای هدیه و لوح سپاس قدردانی شد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.