کد خبر : 29927
تاریخ انتشار : جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

۲۲۱ میلیارد تومان از مطالبات طرفهای قرارداد با بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

۲۲۱ میلیارد تومان از مطالبات طرفهای قرارداد با بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در دیدار با استاندار گیلان گفت: ۲۲۱ میلیارد تومان از مطالبات طرفهای قرارداد با بیمه سلامت پرداخت شده است.

هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در دیدار با استاندار گیلان گفت: ۲۲۱ میلیارد تومان از مطالبات طرفهای قرارداد با بیمه سلامت پرداخت شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر جمشید محمدی اضافه کرد: در سالهای گذشته همواره انباشت بدهی و بدهیهای معوقه باعث ایجاد مشکلاتی عدیده برای طرفهای قرارداد و اداره‌ی کل بیمه سلامت می‌شد که خوشبختانه با حمایتهای سازمان بیمه سلامت با تخصیص اعتبارات لازم این معضل در استان گیلان برطرف شده است تا وقفه‌یی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در ادامه گزارشی از عملکرد این اداره‌ی کل ارائه داد و گفت : نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک از طرحهای بسیار مهم بیمه سلامت است که با توجه به گسترش و شیوع «بیماری کووید -۱۹» یکی از راه‌های مبارزه با این بیماری قطع زنجیره‌ی شیوع و گسترش این ویروس بوده که با اجرای طرح ملی نسخه‌نویسی الکترونیک با حذف دفترچه‌های کاغذی ضمن کاهش مراجعات غیرضروری اقداماتی موثر در استان گیلان صورت گرفت.


مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از ۷۵۰ مطب معادل ۸۵ درصد مطبهای طرف قرارداد بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک فعال شدند و علاوه بر این تعداد ۴۹۲ مراکز درمانی شامل داروخانه، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه‌ها و … به صورت الکترونیک خدمات لازم را ارایه می‌دهند.
وی یادآور شد: انجام کارها به صورت الکترونیکی در شرایط کنونی با توجه به شیوع «ویروس کرونا» ضرورتی بسیار مهم محسوب می شود و پیوند ناگسستنی با زندگی مردم در شهرها و روستاها دارد و به همین دلیل سازمان بیمه سلامت به منظور ارائه‌ی خدمت به مردم سامانه‌های مختلفی راه‌اندازی کرده است تا از مراجعات غیرضروری کاسته شود و به مردم آسیبی وارد نگردد.


مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: خدمتگزاری به مردم از اولویتهای بسیار مهم بیمه سلامت هست و در این راستا با همه‌ی توان در خدمت مردم استان گیلان هستیم و در همین ارتباط با راه‌اندازی سامانه‌ی ۱۶۶۶ بیمه سلامت به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم هستیم این سامانه برای رسیدگی به درخواستهای مردم و دریافت پیشنهادها و انتقادات در زمینه‌ی بیمه سلامت فعال شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.