کد خبر : 29742
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۴۱

بنیاد مسکن گیلان از مهندسان مکانیک دعوت به همکاری کرد

بنیاد مسکن گیلان از مهندسان مکانیک دعوت به همکاری کرد

هاتف‌خبر‌- روابط عمومی بنیاد مسکن استان گیلان در اطلاعیه‌یی از دعوت به همکاری این بنیاد از دارندگان مدرک تحصیلی مهندسی مکانیک خبر داد. به گزارش «هاتف‌خبر» بر پایه‌ی این اطلاعیه بنیاد مسکن استان گیلان در نظر دارد به منظور تکمیل یک نفر کادر فنی خود در بخش نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات سنگین از افراد واجد

هاتف‌خبر‌- روابط عمومی بنیاد مسکن استان گیلان در اطلاعیه‌یی از دعوت به همکاری این بنیاد از دارندگان مدرک تحصیلی مهندسی مکانیک خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» بر پایه‌ی این اطلاعیه بنیاد مسکن استان گیلان در نظر دارد به منظور تکمیل یک نفر کادر فنی خود در بخش نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات سنگین از افراد واجد شرایط که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی مکانیک با حداقل سه سال سابقه‌ی کار مرتبط باشند، به صورت قراردادی تمام وقت دعوت به همکاری کند.


اعلام شده است که واجدان شرایط گواهی مربوط به سوابق کاری، عملی، آموزشی و تقدیرنامه‌های خود را به همراه تصویر مدرک تحصیلی(فتوکپی برابر اصل)، کارت ملی، شناسنامه(تمام صفحات) و شماره‌ی تماس ثابت و همراه حداکثر تا تاریخ هشتم آبانماه ۱۳۹۹ (۱۰ روز کاری) به نشانی پست الکترونیک: gil_poshtibani@bonyadmaskan. ir ارسال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.