کد خبر : 29710
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

از اولویتهای آموزشی آبفای گیلان چه می‌دانیم؟!

از اولویتهای آموزشی آبفای گیلان چه می‌دانیم؟!

هاتف‌خبر – اولویتهای آموزشی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با همکاری مجتمع آموزشی صنعت آب و برق گیلان تعیین شد.

هاتف‌خبر – اولویتهای آموزشی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با همکاری مجتمع آموزشی صنعت آب و برق گیلان تعیین شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مژگان امیدی از برگزاری نشست تعیین اولویتهای آموزشی کارکنان شرکت آبفای استان گیلان با حضور رئیس مجتمع آموزشی صنعت آب و برق گیلان خبر داد.
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان گیلان همچنین افزود: با هدف برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری و اثربخشی دوره‌های آموزشی برگزار شده‌ی این شرکت با همکاری مجتمع آموزشی صنعت آب و برق استان گیلان، در نشستی ویژه با حضور رئیس مجتمع آموزشی صنعت آب و برق استان، اولویتهای آموزشی شرکت آبفای استان گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.


وی با اشاره به وضعیت خاص شیوع «ویروس کرونا» در کشور و لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی تصریح کرد: در شرایط کنونی به منظور جلوگیری از شیوع «ویروس کرونا» و تجمع نکردن همکاران در کلاسهای آموزشی، به منظور حفظ سلامت کارکنان، تأکید بر برگزاری دوره‌ها به صورت غیرحضوری است.
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان گیلان در ادامه گفت: با بحث و بررسی در زمینه‌ی چگونگی برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری، مجازی، وبینار و کارگاهی، اولویتهای آموزشی این شرکت برای بازه‌ی زمانی سه ماهه مشخص و برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.