هاتفخبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در بازدید از ادارهی بیمه سلامت شهرستان لنگرود گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای افزایش رضایتمندی از ارباب رجوع و تداوم اجرای طرحهای ارزشمند پاسخگویی به مردم برای رفع مشکلات آنها تلاش میکند.
هاتفخبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در بازدید از ادارهی بیمه سلامت شهرستان لنگرود گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای افزایش رضایتمندی از ارباب رجوع و تداوم اجرای طرحهای ارزشمند پاسخگویی به مردم برای رفع مشکلات آنها تلاش میکند. به گزارش «هاتف» دکتر جمشید محمدی افزود: بیمهشدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطه از کشور میتوانند با سامانهی 1666 به صورت رایگان با مدیران بیمه سلامت ارتباط برقرار کنند و از نحوهی دریافت خدمات، نحوهی ارجاع به بیمارستانها، چگونگی مراجعات، صدور دفترچه، تمدید دفترچه و دیگر موارد و موانع احتمالی به صورت مستقیم با مسوولان ستادی و مدیران استانها پاسخهای لازم بگیرند. مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها و ایجاد آرامش در جامعهی هدف از اهمیتی ویژه برای مدیران بیمه سلامت برخوردار است، اضافه کرد: سامانهی 1666پاسخگوی بیمهشدگان صندوقهای پنجگانهی کارکنان دولت، روستائیان، بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار و ایرانیان است.
دکتر محمدی خاطر نشان کرد: از آغاز راهاندازی این سامانه تاکنون بسیاری از مشکلات مردم(بیمهشدگان صندوقهای پنجگانه) در چارچوب قوانین و مقررات رفع شده و باعث جلب رضایت و آرامش آنان شده است. وی تداوم این حرکت ارزنده و استمرار کار سامانهی 1666 ضروری دانست و در پایان یادآور شد: بیمهشدگان همهی صندوقهای سازمان بیمه سلامت ایران میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #1666 * از استحقاق و اعتبار پوشش بیمهیی خود نیز مطلع شوند. گفتنی است در جریان این بازدید مراجعان نیز مشکلات بیمهیی خود را با مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان مطرح کرده و وی با پاسخگویی به آنها راهکارهای مناسب برای برطرف شدن مشکلات بیمهشدگان را ارائه داده است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.