کد خبر : 29024
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تلاش بهورزان در دورافتاده‌ترین روستاها، ارزشمند است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تلاش بهورزان در دورافتاده‌ترین روستاها، ارزشمند است

هاتف‌خبر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن «روز بهورز» در پیامی تلاش همه‌ی بهورزان را ستود و تاکید کرد: فعالیت و کوشش بهورزان در دورافتاده‌ترین روستاها دارای ارزش است. به گزارش «هاتف‌خبر» از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر ارسلان سالاری در پیام خود تاکید

هاتف‌خبر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن «روز بهورز» در پیامی تلاش همه‌ی بهورزان را ستود و تاکید کرد: فعالیت و کوشش بهورزان در دورافتاده‌ترین روستاها دارای ارزش است.
به گزارش «هاتف‌خبر» از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر ارسلان سالاری در پیام خود تاکید نمود:بهورزان بازوی پرتوان بخش بهداشت کشور هستند و من فرا رسیدن دوازدهم شهریور ماه(روز بهورز) را به قشر پرتلاش و زحمتکش بهورز تبریک می‌گویم.
متن پیام دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرا رسیدن «روز بهورز» به شرح زیر است:


نقش‌ بهورزان‌ در سلامت ‌جامعه‌ غیرقابل انکار است و تلاش‌ بهورزان‌ در دورافتاده‌ترین ‌روستاهای‌ کشور موجب‌ می‌شود تا خدمات‌ بهداشتی‌ لازم‌ به‌ روستاییان ‌ارائه‌ شود و از این رو کاهش مرگ‌ و میر مادران‌ و کودکان‌ در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور کشور را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش‌ بهورزان‌ هستیم‌.
زحمات بی‌وقفه بهورزان نه تنها نقش به‌سزایی در تامین سلامت روستاییان دارد بلکه به ارتقای شاخصهای سلامت نیز منجر می‌شود.
دوازدهم شهریور، سالروز قدردانی از بهورزان و پیشگامان عرصه بهداشت کشور است، قشر پرتلاشی که بی‌وقفه و بی‌ادعا قدم در راه پرفراز و نشیب خدمت‌رسانی گذاشته‌اند و در این مسیر، موهبت سلامت را به قشرهای کمتربرخوردار کشور، هدیه دادند.
بدینوسیله ضمن پاسداشت ‌زحمات همکاران عزیز بهورزم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در دوران «شیوع کرونا» با همه دشواریها، دست از خدمت‌رسانی به مردم برنداشتند، این روز را به همه بهورزان کشور، این پیشگامان نظام سلامت نیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق روزافزون این عزیزان را مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.