کد خبر : 29001
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند از مزایای خرید اقساطی بهره‌مند شوند

بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند از مزایای خرید اقساطی بهره‌مند شوند

هاتف‌خبر – از این پس مستمری‌بگیران تامبن اجتماعی می‌توانند بسیاری از خریدهای خود را به صورت اقساطی انجام دهند.

هاتف‌خبر – از این پس مستمری‌بگیران تامبن اجتماعی می‌توانند بسیاری از خریدهای خود را به صورت اقساطی انجام دهند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، محمدمحسن صدر مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسان داتک در این زمینه توضیح داد: مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و صرفاً با ارائه‌ی کارت ملی می‌توانند نسبت به خرید غیرنقدی اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه دریافت این خدمات، گشایشی در زندگی مستمری‌بگیران ایجاد خواهد کرد، گفت: بازنشستگان می‌توانند برای تهیه‌ی کالاهای سوپرمارکتی خود نیز به فروشگاه‌های زنجیره‌یی طرف قرارداد تامین اجتماعی در سراسر کشور مراجعه کنند.
صدر افزود: بازنشستگان این طرح، غیر از خرید کالاهای سوپرمارکتی، مشمول دریافت خدماتی دیگر همچون خدمات دندانپزشکی، گردشگری، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، عینک، لنز و پوشاک نیز می‌شوند.


وی ادامه داد: بازنشستگان گرامی تامین اجتماعی به منظور دریافت این خدمات، لازم است با مراجعه به سایت CLUB.TAMIN.IR ثبت نام نموده و علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.
مدیر عامل شرکت اطلاع‌رسان داتک با اشاره به اینکه برای ثبت نام، نیاز به مراجعه‌ی حضوری نیست و صرفاً به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود، گفت: بازنشستگان می‌توانند بلافاصله پس از ثبت‌نام، در انتهای فرآیند ثبت‌نام و همچنین در پنل کاربری، میزان اعتبار ماهانه و سالانه‌ی خود را مشاهده کنند.
وی گفت: بر اساس این طرح، بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی معادل 20 درصد خالص دریافتی خود را به صورت اعتبار ماهانه و 12 برابر آن را به صورت اعتبار سالانه دریافت کرده و پس از خرید، به مرور در ماه‌های آینده، به صورت اقساط از حقوقشان کسر خواهد شد.
گفتنی است شرکت اطلاع‌رسان داتک از شرکتهای زیرمجموعه‌ی سازمان تأمین اجتماعی است که اجرای این طرح ملی را به عهده گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.