هاتفخبر – همزمان با آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران در استان ایلام، مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان نیز در گفتوگویی اختصاصی با «هاتفخبر» تاکید کرد: کیفیت خدمات بیمهیی به شهروندان روز به روز افزایش مییابد.
هاتفخبر – همزمان با آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران در استان ایلام، مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان نیز در گفتوگویی اختصاصی با «هاتفخبر» تاکید کرد: کیفیت خدمات بیمهیی به شهروندان روز به روز افزایش مییابد. به گزارش «هاتفخبر» رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران با هدف افزایش کیفیت خدمات بیمهیی و سهولت دسترسی افراد به خدمات بیمهیی در استان ایلام برگزار شد. دکتر جمشید محمدی در بارهی این رزمایش سایبری گفت: استانهای کشور بهصورت ویدیو کنفرانس و در جهت هماهنگی برای ارائهی خدمات بهتر بیمهیی در بستر برخط و استفاده از روشهای نوین اطلاعرسانی منطبق با دستاوردهای این شیوهی اطلاعرسانی در بهبود خدمت به جامعهی هدف همکاری کردهاند. مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: رزمایش سایبری بیمه سلامت این امکان را فراهم میکند تا با تکیه بر دانش روز و استفاده از بستر فضای مجازی و شیوههای نوین اطلاعرسانی کیفیت خدمات بیمهیی به بیمهشدگان افزایش یافته و به سهولت بیشتر انجام شود.
دکتر محمدی افزود: استفاده از توان رسانههای گروهی در فرهنگسازی، مطالبهگری، تسریع در انجام خدمات بیمهیی و بررسی راهکارهای ارائهی خدمات بیمهیی افزونتر از اهداف این رزمایش بوده است. مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: در این رزمایش توسعهی فعالیتهای مرتبط با اطلاعرسانی درجهت افزایش فرهنگ استفاده از خدمات بیمهیی، آگاهیبخشی به جامعهی هدف و بیمهشدگان برای دانستن حق و حقوق خود نیز مورد توجه بوده است. وی پایش آغاز طرح استحقاقسنجی بیمهشدگان در مراکز درمانی دولتی ـ دانشگاهی را از دیگر برنامههای این رزمایش عنوان کرد و یادآور شد: در اجرای طرح استحقاقسنجی عدالت، کیفیت خدمات و تلاش برای سلامت بیمهشدگان مد نظر بوده است. دکتر جمشید محمدی در پایان اظهار کرد: اولویت اول بیمه سلامت ارائهی خدمت بهینه به مردم است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.