کد خبر : 28805
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

سامانه‌ی ۱۴۸۰ بهزیستی همچنان فعال و درخدمت شهروندان است

سامانه‌ی ۱۴۸۰ بهزیستی همچنان فعال و درخدمت شهروندان است

هاتف‌خبر – «با ما حرف بزن» مشاوره‌ی تلفنی است که با سامانه‌ی ۱۴۸۰ به عنوان خدمتی رایگان برای انجام مشاوره از سوی سازمان بهزیستی همچنان فعالیت می‌کند.

هاتف‌خبر – «با ما حرف بزن» مشاوره‌ی تلفنی است که با سامانه‌ی ۱۴۸۰ به عنوان خدمتی رایگان برای انجام مشاوره از سوی سازمان بهزیستی همچنان فعالیت می‌کند.
به گزارش «هاتف‌خبر» مدیر کل بهزیستی استان گیلان در این باره گفت: صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه‌ی خدمات تخصصی مشاوره‌ی روانشناختی در کنار مردم است.
دکتر حسین نحوی‌نژاد اظهار کرد: در انجام این خدمت افرادی که مشکلی در زمینه‌های خانوادگی، روانی، شغلی، تحصیلی و … دارند می‌توانند با شماره‌ی تلفن ۱۴۸۰ تماس ب‌گیرند و مشاوران و روانشناسان آموزش‌دیده با استفاده از فنون و مهارتهای مشاوره‌ی تلفنی، بدون اینکه اصراری برای شناسایی فرد داشته باشند به فرد مورد نظر، خدمات مشاوره ارائه می‌دهند.


وی گفت: این خدمت مشاوره‌یی را دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی انجام می‌دهد.
دکتر نحوی‌نژاد افزود: در جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی ازخود بیمارانگاری، وسواس شست‌وشو، بیان علائم افسردگی و…. هموطنان از بیماری «کرونا» و نیز کاهش خروج مردم از منزل، سامانه‌ی تلفنی ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۴ به صورت رایگان مشاوره‌ی روانشناسی می‌دهد.
مدیر کل بهزیستی استان گیلان بیان نمود: در طول دوران «بحران کرونا» مردم به خوبی با سامانه‌ی صدای مشاور بهزیستی آشنا شدند و تلاشهای مورد نظر در راستای اهداف پیشگیرانه‌ی سازمان بهزیستی به خوبی انجام گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.