کد خبر : 28177
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸

آقای رمضانپور از شما توقع رفتار غیرحرفه یی نبود؟!

آقای رمضانپور از شما توقع رفتار غیرحرفه یی نبود؟!

هاتف خبر – سیدحسین ضیابری سیدین – اواخر سال گذشته در چندین جلسه ی کمیسیون توسعه و عمران حاضر بودم. همواره به عنوان روزنامه نگار مستقل افرادی را که دیدگاه مستقل دارند و تابع نظر این و آن نمی شوند و به اصطلاح با هر باد نظرشان عوض نمی شود، را می پسندم و رفتار

هاتف خبر – سیدحسین ضیابری سیدین – اواخر سال گذشته در چندین جلسه ی کمیسیون توسعه و عمران حاضر بودم. همواره به عنوان روزنامه نگار مستقل افرادی را که دیدگاه مستقل دارند و تابع نظر این و آن نمی شوند و به اصطلاح با هر باد نظرشان عوض نمی شود، را می پسندم و رفتار آنها را می ستایم. یکی از افرادی که همیشه برایم مورد احترام بوده و او را در شورای پنجم به عنوان یکی از سه ریش سفید و میداندار محترم می شمارم، دکتر احمد رمضانپور است.
رابطه ی دوستانه ی ما به پیش از نمایندگی وی در مجلس بر می گردد و من امیدوار بودم وی بتواند در شورای پنجم نقشی کلیدی و اساسی ایفا کند.
در بسیاری از جلسات کمیسیون توسعه و عمران بارها و بارها چه با حضور دکتر حاج محمدی و چه بدون حضور وی، دکتر رمضانپور از حاج محمدی به نیکی یاد می کرد و عملکردش را می ستود و می توان گفت که یکی از حامیان اصلی شهردار محسوب می شد، هنوز برایم جای پرسش اساسی باقی است که چطور حامی پر و پا قرص دیروز حاج محمدی به مخالف جدی و سرسخت امروز او تبدیل شده است؟
چه اتفافی افتاده؟ حاج محمدی در ظرف این چند ماه چه خطایی مرتکب شده؟
به عنوان کسی که سالیانی دراز رمضانپور را می شناسم و منش و رفتار او را در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک فرد اصلاح طلب دنبال می کردم، این رفتار غیرحرفه یی برایم عجیب است!
امیدوارم رمضانپور هر چه زودتر صف خود را از جوانانی که به دلیل کم تجربگی شهر را با خواسته های بیمورد خود به التهاب، هرج و مرج و دلنگرانی می کشانند و سبب کندی فعالیتهای عمرانی، فرار سرمایه از شهر و… می شوند، جدا کند.
رمضانپور باید بداند که به عنوان یکی از ریش سفیدان شورای پنجم شهروندان رشت از او انتظاراتی به مراتب بیشتر از جوانترها دارند.
التهاب بی مورد به نفع شهر و شهروندان این شهر نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.